معرفی 7 مدل بهترین مارک کره بدن از برندهای خارجی و ایرانی
با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هفتاد رنگ و آدرس 70rang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سارینا
تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1402
نظرات

بهترین مارک کره بدن

همانطور که مراقبت از پوست صورت برای داشتن پوستی سالم و زیبا ضروری است، پوست بدن هم به رسیدگی مداوم و مراقبت برای سلامتی و شادابی نیاز دارد. از مهم ترین کارهایی که برای مراقبت از پوست بدن لازم است انجام دهیم، مرطوب کردن آن است. یکی از محصولات مراقبتی پوست که اخیرا برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست بدن در میان محصولات مراقبت از پوست مطرح شده، بادی باتر یا کره بدن است. بادی باترها توانایی فوق العاده ای در نرم و مرطوب کردن پوست بدن دارند. از آنجایی که کمپانی ها و برندهای متعددی دست به تولید کره بدن زده اند، شناخت بهترین مارک کره بدن می تواند شما را در خرید یاری کند. پس با این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر همراه باشید تا به شما بهترین مارک کره بدن را معرفی کنیم.

معرفی بهترین مارک کره بدن خارجی

در ابتدای این مطلب قصد داریم، چند مورد از بهترین مارک کره بدن خارجی را به شما معرفی نماییم و پس از آن به سراغ برندهای ایرانی برویم.

بهترین مارک کره بدن: گل رز و آرگان تری هات

محصولی که قصد داریم، صدر لیست بهترین مارک کره بدن را به آن اختصاص دهیم، کره بدن گل رز و آرگان تری هات است. این بادی باتر توسط برند Tree Hut که یک برند آمریکایی معتبر در زمینه تولید محصولات مراقبتی است، ساخته شده است. این کمپانی همواره سعی نموده محصولات خود را با عصاره های کاملا طبیعی، خالص و ارگانیک جمع آوری شده از منبع اصلی تولید کند. به همین خاطر است که کره بدن گل رز و آرگان تری هات هم حاوی شی باتر کاملا خالص و ارگانیک است و با تکیه بر آن می تواند پوست بدن را به صورت عمیق مرطوب کند و با استحکام بخشی پوست از فرایند پیری جلوگیری نماید.

همین دلیل به تنهایی کافی است، تا این بادی باتر بهتر مارک کره بدن نام بگیرد. وجود روغن آرگان مراکشی و گل رز در کره بدن تری هات آن را به یک تغذیه کننده و نرم کننده قوی به همراه رایحه دلپذیر تبدیل کرده است. جالب است که در فرمولاسیون این محصول از هیچ گونه پارابن و مواد شیمیایی مضری استفاده نشده است و بعد از استفاده از آن تا 24 ساعت پوستی لطیف و هیدراته خواهید داشت.

بهترین مارک کره بدن تری هات

با استفاده از بهترین بادی باترها به راحتی می توانید، زیبایی، نرمی و لطافت را برای پوست بدنتان به ارمغان آورید.

بهترین مارک کره بدن برای پوست خشک: اویتا

یکی دیگر از محصولاتی که می توان از آن به عنوان بهترین مارک کره بدن نام برد، کره بدن اویتا مدل توت آکایی است. برند اویتا Evita که یک کمپانی مطرح در کشور آلمان است، برای ساخت این کره بدن از توت آکایی که یک توت از درخت نخل آکسی که بومی آمریکای مرکزی و جنوبی است، استفاده کرده است. دلیل استفاده از این میوه در ساخت بادی باتر هم به این جهت است که توت آکایی حاوی مواد مغذی همچون امگا 3، 6 و 9 و ویتامین های A، C، E، B1، B2، B3، پتاسیم، منیزیم، کلسیم، مس، روی و فیبر است و وجود آن می تواند کره بدن تولیدی آن ها را به بهترین مارک کره بدن تبدیل نماید.

علاوه بر این در فرمولاسیون این کره بدن مقادیر زیادی هم کره کاکائو که یک مرطوب کننده عالی برای پوست های فوق خشک است، یافت می شود. وجود چنین ماده ای به کره بدن اویتا مدل توت آکایی کمک می کند تا ترک های پوستی را هم بهبود ببخشد. استفاده از کره بدن اویتا مدل توت آکایی با این فرمولاسیون قدرتمند نرمی و لطافت را برای پوست شما به ارمغان خواهد آورد.

بهترین مارک کره بدن برای پوست خشک: اویتا 

بهترین مارک کره بدن پوست خیلی خشک: کاپوس

کمپانی کاپوس یا kappus که جزو اولین برندهای محصولات بهداشتی پوست و مو در جهان است، در زمینه تولید کره بدن هم موفق بوده و توانسته با عرضه کره بدن «Olive Oil» جایگاه بهترین مارک کره بدن را به خود اختصاص دهد. این کمپانی قدرتمند برای تولید کره بدن کاپوس مدل olivr oil از روغن زیتون که همه ما از خواص بی شمار آن برای نرم کردن پوست آگاه هستیم، استفاده کرده است. این محصول آلمانی به کمک همین روغن زیتون به خوبی می تواند، یک لایه چربی روی پوست خشک ایجاد نماید و خشکی آن را ترمیم کند و به دنبال آن نیز پوستی نرم و لطیف را به مصرف کنندگان هدیه دهد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید، که پوست خشک و بسیار خشکی دارید و به دنبال بهترین مارک کره بدن برای نرم کردن پوست خود هستید، از کنار کره بدن کاپوس مدل olive oil به سادگی عبور نکنید. با یک بار استفاده از این بادی باتر و مشاهده تاثیر شگفت آوری که روی پوست خشکتان می گذارد، برای همیشه آن را در کنار خود نگه خواهید داشت.

کمپانی های شون، تری هات، کاپوس و.. همواره بهترین مارک کره بدن را تولید می کنند.

بهترین مارک کره بدن پوست خیلی خشک: کاپوس 

بهترین مارک کره بدن انواع پوست: بی یلندا

دیگر بادی باتر خارجی کره بدن بی یلندا مدل Coconut است. این کره بدن که در لهستان تولید می شود، کاملا گیاهی است، که نه تنها در ترکیبات آن هیچ گونه ماده مضری به کار نرفته، بلکه از ترکیبات حیوانی همچون شیر، عسل و… هم استفاده نشده است. عصاره طبیعی روغن نارگیل اصلی ترین مواد تشکیل دهنده این بادی باتر قدرتمند است و وجود همین روغن نارگیل باعث حفظ رطوبت، نرمی و لطافت پوست می شود.

به جرات می توان گفت، همین روغن نارگیل است که فرمولاسیون کره بدن بی یلندا مدل coconut را قدرتمند کرده و آن را به بهترین مارک کره بدن تبدیل نموده است. برای آشنایی با خواص روغن نارگیل برای پوست حتما مقاله دیگر ما را مطالعه کنید. هر نوع پوستی که داشته باشید، می توانید از این کره بدن استفاده نمایید و با کمکی که به بازسازی پوست و جلوگیری از خشکی آن می کنید، زیبایی و سلامتی را برای پوست بدنتان به ارمغان آورید.

بهترین مارک کره بدن انواع پوست: بی یلندا 

معرفی بهترین مارک کره بدن ایرانی

پس از آشنایی با بهترین بادی باتر خارجی وقت آن است تا با بهترین مارک های ایرانی هم آشنا شوید. در این بخش از مقاله چند مورد از بهترین مارک کره بدن ایرانی را معرفی خواهیم کرد.

بادی باتر لیمو شون

شون یکی از بهترین کمپانی هایی است که اقدام به تولید کره بدن نموده است. کره بدن لیمو شون از محصولات پرطرفدار این کمپانی معروف است که اگر به دنبال بهترین مارک کره بدن باشید، نام آن را زودتر از همه خواهید شنید. این محصول ایرانی که توسط یک شرکت آلمانی فرموله شده، همانطور که از نامش پیداست، حاوی عصاره لیموست. وجود عصاره لیمو علاوه بر قدرت مرطوب کنندگی فوق العاده به کره بدن شون توانایی جوان و شاداب کردن پوست بدن را هم می دهد.

بر خلاف نظر خیلی از افراد، برندهای ایرانی هم در زمینه تولید کره بدن بسیار خوب عمل کرده ‌اند و جز بهترین محصولات در این زمینه هستند.

كره بدن ليمو شون علاوه بر تأثيرات مرطوب كنندگی و نرم كنندگی به دلیل دارا بودن مقادیر بالای ویتامین ها به ویژه ویتامین C و همچنین بیوفلاونوئیدها دارای خواص ضد التهابی است و به همین خاطر می تواند از پوست در برابر راديكال های آزاد مراقبت کند. یکی دیگر از دلایلی که کره بدن لیمو شون به بهترین مارک کره بدن تبدیل شده این است که برای ساخت آن از هیچ گونه پارابنی که خود یک ماده مضر برای پوست است، استفاده نشده است.

بادی باتر شون

کره بدن میوه های استوایی پوست خشک دیپ سنس

کره بدن میوه های استوایی پوست خشک دیپ سنس یکی دیگر از محصولات ایرانی است که به خوبی می تواند، با نمونه های مشابه خارجی اش رقابت کند. برای تولید این بادی باتر از موادی همچون کره کاکائو، روغن آووکادو، روغن نارگیل و روغن آملا استفاده شده است. کره کاکائو خود به تنهایی یک مرطوب کننده بسیار عالی است و قدرت این را دارد تا با رطوبت رسانی عمیق پوست، خشکی پوست را درمان کند. حال تصور کنید وقتی این ماده در کنار روغن نارگیل که آن هم توانایی بی نظیری در نرم و مرطوب کردن پوست دارد، قرار بگیرد، چه می شود.

تنها همین کافی است، تا با جرات کره بدن میوه های استوایی پوست خشک دیپ سنس را که ساخت متخصصین کارکشته کشور عزیزمان است، به عنوان بهترین مارک کره بدن معرفی نماییم. روغن آووکادو دیگر ماده تشکیل دهنده این بادی باتر است که همواره از آن به عنوان یک رطوبت رسان و بهترین آبرسان برای پوست ‎های خشک یاد می شود و وجود آن به بادی باتر دیپ سنس این قدرت را می دهد تا از اگزما و التهابات خشکی پوست جلوگیری کند.

کره بدن میوه های استوایی پوست خشک دیپ سنس

کره بدن ببک مدل A&M

اگر به دنبال بهترین مارک کره بدن با قیمت مناسب هستید، می توانید کره بدن ببک مدل A&M را خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. برند ببک که یک برند ایرانی است که علاوه بر کیفیت، محصولات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. از آن جایی که بادی باتر ببک مدل A&M حاوی عصاره انبه و آلوئه ورا است، خاصیت ضد التهابی دارد و به همین خاطر می تواند، التیام بخش پوست باشد.

مواد دیگری که فرمولاسیون این کره بدن را تشکیل می دهند، شی باتر، ویتامین E و روغن بادام شیرین هستند که هر کدام از مغذی ترین مواد برای پوست به حساب می آیند. پس بی جهت نیست که نام کره بدن ببک مدل A&M هم در لیست بهترین مارک کره بدن جای گرفته است. یکی دیگر از مزایای این کره بدن ایرانی قدرت جذب بالای آن است. به همین خاطر به راحتی می توانید، از آن برای همه بدن به خصوص نواحی بسیار خشک مانند آرنج ها، زانوها، دست ها و پاها استفاده کنید و از نرمی و لطافت پوست خود لذت ببرید.

بادی باتر ببک

 



تعداد بازدید از این مطلب: 98
موضوعات مرتبط: آرایش صورت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید! آرایشی و زیبایی، نقد و بررسی محصولات آرایشی بهداشتی، بروزترین مطالب برای انتخاب بهترین محصولات آرایشی بهداشتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود