با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هفتاد رنگ و آدرس 70rang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سارینا
تاریخ : پنج شنبه 31 فروردين 1402
نظرات

به صورت ساده، جوش‌های زیر پوستی، سبوم اضافی هستند که در بخش‌های عمقی پوستتان مخفی می‌شوند و گاهی به شکل برآمدگی‌های کوچک و بزرگی خودنمایی می‌کنند. این مدل جوش، مشکل پوستی بسیار رایجی است و احتمالا می‌تواند برای هر کدام از ماها پیش بیاید. انواع جوش های زیر پوستی زمانی کلافه کننده هستند که تعداد آنها افزایش یابد. در این حالت، می‌توانند به معضلی آزار دهنده تبدیل شوند؛ به خصوص زمانی که قصد دارید میکاپ کنید یا از اسکراب‌های ضد لک استفاده نمایید.

جوش زیر پوستی چیست؟

جوش زیر پوستی، نوعی آکنه است که در بخش زیرین پوست به وجود می‌آید. برخلاف انواع دیگر جوش که ظاهری ملتهب، سر سفید یا سرسیاه دارند، جوش زیر پوستی نمود خارجی خاصی ندارد. به این معنی که شما در اغلب موارد حتی متوجه وجود آنها نیز نمی‌شوید.

با این حال، برخی از انواع جوش زیر پوستی، بعد از مدتی به جوش معمولی تبدیل می‌شوند و با حالت ملتهب یا جوش سر سفید روی پوست ظاهر می‌شوند. برخی دیگر نیز ممکن است بدون ایجاد هرگونه نشانه خاصی از بین بروند و محو شوند.

چه کسانی ممکن است دچار جوش زیر پوستی شوند؟

چه افرادی بیش از همه مستعد جوش زیر پوستی هستند؟ سوال مهمی که می‌تواند برای هرکدام از ما پیش بیاید، همین است! فرقی نمی‌کند در دوره حساس بلوغ و نوجوانی هستید یا در میانسالی به سر می‌برید، حقیقت این است که هر کسی ممکن است دچار جوش زیر پوستی شود. البته تحقیقات انجام شده در این مورد، حاکی از آن هستند که افراد در دوره نوجوانی و جوانی بیش از دیگر بازه‌های سنی دچار جوش زیر پوستی می‌شوند.

جوش زیر پوستی چگونه ایجاد می‌شود؟

جوش زیر پوستی، اگرچه از نظر ظاهری با دیگر انواع آکنه تفاوت‌هایی دارد، اما ماهیت همه آنها یکسان است. این مدل آکنه مانند انواع دیگر، زمانی ایجاد می‌شود که منافذ پوستی شما به هر دلیلی مسدود شوند.

جوش زیرپوستی

از جمله شایع‌ترین عواملی که می‌توانند زمینه مسدودیت منافذ پوستی و ایجاد آکنه را فراهم نمایند عبارتند از :

  • افزایش باکتری و میکرو ارگانیسم‌ها
  • تجمع سلول‌های مرده پوستی
  • رویش مو 
  • تجمع سبوم اضافی

پوست ما حاوی تعداد زیادی غده سباسی است که مسئول تولید چربی طبیعی و حفظ رطوبت هستند. فعالیت این غدد تا حدودی برای حفظ زیبایی و سلامت پوست ما ضروری است. اما افزایش فعالیت آنها، می‌تواند با مشکلات عدیده‌ای از جمله ایجاد جوش زیر پوستی همراه باشد.

غدد چربی در چنین شرایطی، باعث تجمع سبوم اضافی در منافذ پوستی می‌شوند. این سبوم به مرور زمان با سلول مرده سطحی ترکیب می‌شود و پلاگ‌ فولیکولی ایجاد می‌نماید. تجمع این پلاگ‌ها با ایجاد انواع و اقسام آکنه‌های پوستی همراه است.

اما داستان به همینجا ختم نمی‌شود؛ پوست ما زیستگاه طبیعی برخی از انواع نرمال فلورها( باکتری‌های طبیعی پوست) است. اختلال در چرخه رشد این باکتری‌ها و افزایش روند تکثیر آنها، تعادل فیزیولوژیک پوست را به هم می‌زند. در نتیجه، این باکتری‌های طبیعی به عوامل بیماری زا تبدیل می‌شوند. به این معنی که در ترکیب با پلاگ‌های نامبرده، باعث تولید آلودگی فولیکولی و ایجاد پاپول، پوسچول، ندول یا کیست زیر پوستی می‌شوند.

دلایل جوش زیر پوستی

از ژنتیک و هورمون‌ها گرفته تا عوامل محیطی و آلودگی‌ها! با توجه به شرایط سنی و سلامتی هر فرد، محرک‌های متفاوتی باعث تحریک تولید جوش‌های زیر پوستی می‌نشود.

دلایل جوش زیر پوستی

موارد زیر، از جمله مهم‌ترین دلایل مواجه شدن با جوش زیر پوستی به حساب می‌آیند:

هورمون‌ها

یکی از دلایل اصلی ایجاد آکنه، به خصوص انواع زیر پوستی، نوسانات هورمونی است. آندروژن‌ها، دسته‌ای از هورمون‌های جنسی هستند که تولید و ترشح آنها در سن بلوغ افزایش می‌یابد. این مکانیسم با بزرگ شدن غدد چربی و افزایش فعالیت آنها همراه است. در نتیجه، احتمال تجمع سبوم اضافی و تولید پلاگ فولیکولی افزایش می‌دهند.

علاوه براین، تغییرات هورمونی در خانم‌ها نیز بسیار شایع است. به خصوص در بازه عادت ماهانه و سنین یائسگی این تغییرات مشهودتر هستند.

سابقه خانوادگی

ژنتیک یا همان سابقه خانوادگی، یکی از مهم‌ترین عوامل ایجاد جوش زیر پوستی است. اگر والدین شما با معضل جوش زیر پوستی در نواحی مختلف بدن خود مواجه هستند، احتمال بروز این معضل برای شما بیش از دیگران است.

مصرف برخی از داروها

ایجاد جوش زیر پوستی در برخی مواقع، می‌تواند عارضه جانبی مصرف انواع مختلف داروها باشد. از جمله این داروها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کورتیکواستروئیدها
  • تستوسترون
  • لیتیوم

استرس و اضطراب

یکی از معضلات بارز زندگی در دنیای مدرن امروز، دست و پنجه نرم کردن با سطح بالای استرس است. استرس و فشارهای روانی می‌توانند بر تمام سطوح سلامت شما اعم از جسمی و روانی تاثیر گذار باشند.

استرس، چرخه هورمون‌های طبیعی بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث افزایش ترشح هورمونی خاص به نام کورتیزول می‌شود(کورتیزول، به عنوان هورمون استرس بدن شناخته می‌شود). این مکانیسم، با تشدید فعالیت غدد سباسی پوست و افزایش تولید سبوم همراه است. نتیجه تمام این فرایندها، تحریک پوست و ایجاد جوش و آکنه‌های زیر پوستی است.

البته متخصصان و محققان عوامل دیگری را نیز شناسایی کرده‌اند که احتمال بروز آکنه زیر پوستی را افزایش می‌دهند:

  • استفاده از لوازم آرایشی یا محصولات مراقبت پوستی تحریک کننده و کومدوژنیک
  • قرار گرفتن در معرض فشار یا اصطکاک ناشی از پوشیدن لباس‌های تنگ 
  • مواجه طولانی مدت با آلودگی هوا
  • زندگی در مناطق جغرافیایی با رطوبت بالا
  • فشار دادن و تحریک جوش‌ها
  • استفاده از اسکراب و لایه‌بردارهای خشن پوستی

علائم جوش زیر پوستی

همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، جوش زیر پوستی در تعریف ظاهری خود، برآمدگی کوچکی است که در برخی موارد هنگام لمس قابل تشخیص است. در برخی موارد، این برآمدگی ممکن است گسترش یابد و با درد، التهاب یا تورم نیز همراه باشد.

همچنین جالب است بدانید که برخی از انواع جوش‌های سرسفید یا سرسیاه، در شکل اولیه خود به صورت جوش زیر پوستی ایجاد می‌شوند. سپس از لایه‌های عمقی پوست می‌گذرند و خودشان را به سطح می‌رسانند.در این سیکل رشد، معمولا برآمدگی بزرگ و ملتهبی ایجاد می‌شود که مرکز آن به رنگ زرد، سفید یا سیاه قابل مشاهده است.

درمان جوش زیر پوستی

جوش زیر پوستی اگرچه در بیشتر موارد به صورت خود به خودی محو می‌شود، اما اغلب اسکار یا لک‌های پوستی خاصی از خود به جا می‌گذارد. علاوه بر این، برآمدگی‌های جوش زیر پوستی هنگام میکاپ، ظاهری ناخوشایند روی پوست صورت به وجود می‌آورند.

اگر شما هم با مشکل جوش زیر پوستی مواجه هستید و می‌خواهید از شر آنها خلاص شوید، راهکارهای زیر را مد نظر قرار دهید:

کمپرس آب گرم

کمپرس گرم برای درمان جوش زیر پوستی خفیف انتخاب بسیار مناسبی است. این ترفند ساده، می‌تواند جوش زیر پوستی را محو کند یا آن را به سطح پوست بیاورد.

  • حوله کوچک و تمیزی را بردارید و با مقداری آب ولرم خیس کنید.
  • آب اضافی حوله را بگیرید و آن را روی محل جوش زیر پوستی قرار دهید.
  • این کار را چند بار در روز تکرار نمایید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

برچسب آکنه

برچسب‌های ضد جوش که به چسب آکنه نیز معروف هستند، انتخاب عالی برای از بین بردن جوش زیر پوستی به شمار می‌روند. انواع این برچسب، حاوی سالیسیلیک اسید است که اغلب در تولید محصولات ضد جوش کاربرد دارد. 

چسب آکنه، در اندازه‌های بسیار کوچک تولید می‌شود و دو نوع شفاف و رنگی دارد. برچسب ضد جوش، بعد از قرارگیری روی آکنه زیر پوستی، در عرض چند ساعت آن را کاملا محو می‌نماید. کافی است هنگام استفاده از این محصول، دستورالعمل‌ها را با دقت دنبال نمایید تا از هرگونه تحریک پوستی جلوگیری شود.

درمان طبیعی

بعضی مواقع، امتحان کردن درمان‌های طبیعی نیز گزینه مناسبی برای خلاص شدن از شر جوش زیر پوستی محسوب می‌شود.

از معروف‌ترین راهکارهای خانگی و طبیعی در این زمینه، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

روغن درخت چای

روغن درخت چای، ماده‌ای شگفتی آفرین است که خواص درمانی و خوراکی بسیار زیادی دارد. این روغن خاص، منبعی طبیعی از مواد آنتی اکسیدانت به حساب می‌آید. با این تفاسیر، تحقیقات نشان داد‌ه‌اند که روغن درخت چای در درمان آکنه زیر پوستی خفیف تا متوسط موثر است. این روغن، خاصیت آنتی باکتریال دارد و چرخه رشد باکتری‌های طبیعی پوست را کنترل می‌نماید. علاوه براین، به پاکسازی عمقی منافذ پوست کمک می‌کند و مانع از مسدودیت آنها می‌شود.

روغن درخت چای

روغن درخت چای را، می‌توانید با روش زیر برای درمان جوش زیر پوستی خود استفاده نمایید:

  • ابتدا اسانس روغن درخت چای را با نسبت 1:9 با روغن پایه مانند زیتون یا جوجوبا رقیق نمایید. درصورتی که به روغن پایه دسترسی ندارید، می‌توانید این اسانس را با مقداری آب تصفیه شده نیز رقیق کنید.
  • سپس گوش پاکن یا سواپ پنبه‌ای تمیزی را بردارید و به مقداری از روغن رقیق شده آغشته نمایید.
  • سواپ را روی نقاط جوش زیر پوستی بمالید و حدود 10 دقیقه صبر کنید.
  • در آخر، پوستتان را با آب گرم بشویید و این ترفند را دو تا سه روز برای درمان کامل ادامه دهید.

توجه داشته باشید که استفاده از روغن یا اسانس خالص درخت چای روی جوش و آکنه، ممکن است باعث تحریک حساسیت شود. به همین خاطر بهتر است مرحله رقیق سازی را جدی بگیرید.

علاوه براین، اگر پوست خشک یا بسیار حساسی دارید، می‌توانید دو تا سه قطره از روغن درخت چای را با دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا ترکیب نمایید. سپس ترکیب به دست آمده را مانند روش ذکر شده روی جوش‌ها بمالید.

خمیر عسل و زردچوبه

عسل منشا طبیعی و بسیار غنی از انواع مواد مغذی و تقویت کننده است. همچنین، عملکرد آنتی باکتریال بینظیر این ماده نیز، سال‌ها است که مورد توجه دانشمندان و پژوهشگران قرار گرفته است.

خمیر عسل و زردچوبه

از طرفی، زردچوبه به عنوان نوعی قابض منافذ پوستی عمل می‌کند. این ماده به واسطه خواص آنتی اکسیدان خود، عملکرد ضد التهاب نیز دارد. نتیجه ترکیب این دو ماده شگفت انگیز، ایجاد اکسیری بی‌همتا برای رفع التهاب و تورم ناشی از جوش زیر پوستی و از بین بردن آن است.

برای ساختن این ترکیب منحصر به فرد، راهنمای زیر را دنبال نمایید:

  • ابتدا کاسه تمیز و کوچکی را انتخاب کنید و نصف قاشق چای خوری زردچوبه را داخل آن بریزید.
  • سپس یک قاشق غذاخوری عسل را به ظرف اضافه کنید. برای تهیه این ماسک، بهتر است از عسل خالص، تصفیه نشده و کاملا طبیعی استفاده نمایید. این امر، از ایجاد هرگونه حساسیت و تحریک پوستی جلوگیری می‌نماید.
  • حالا مواد را به خوبی هم بزنید تا ترکیبی یکدست به وجود بیاید.
  • مخلوط را به کمک قلم ماسک یا گوش پاکن روی سطح جوش‌ها بمالید و اجازه دهید برای 30 دقیقه بماند.
  • در نهایت، صورتتان را آبکشی کنید و ماسک را کاملا بشویید. این ماسک را چند روز به صورت مداوم استفاده نمایید تا همه جوش‌ها از بین بروند.

استفاده از کرم و ژل موضعی

اگر به دنبال درمانی سریع و ریشه‌ای برای از بین بردن آکنه زیر پوستی هستید، از محصولات درمانی و موضعی استفاده نمایید. ترکیباتی مانند آنتی بیوتیک، رتینوئید و اسید سالیسیلیک می‌توانند در کمترین زمان ممکن مشکلتان را حل کنند. این مواد به صورت محلول، پماد، لوسیون و سرم در بازار و داروخانه‌ها موجود هستند. از جمله محبوب‌ترین انواع ضد جوش‌ها می‌توان به ژل ضد جوش سینره، لامینین و ... اشاره کرد.

 

اگر به دنبال محصول ضد جوش با عملکرد قوی و سریع هستید، ضد جوش لامینین انتخاب عالی برای شما است. این محصول ایرانی با عملکرد بینظیر خود، آکنه‌های پوستی را مهار می‌کند.

از جمله خواص ضد جوش لامینین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عملکرد غدد سباسی پوست را کنترل می‌کند و تولید چربی طبیعی را به تعادل می‌رساند.
  • مانع از مسدودیت منافذ پوستی و تجمع سبوم اضافی می‌شود.
  • این کرم به خاطر ترکیبات موثر خود، قدرت کومدولیتیکی دارد و در درمان انواع جوش موثر است.
  • از به جا ماندن جای جوش، لک و اسکار پوستی جلوگیری می‌کند.

استفاده از کرم ضد جوش اکنت لامینین برای چه کسانی مناسب است؟

این کرم به صورت تخصصی فرموله شده است و مانع از ایجاد هرگونه حساسیت پوستی، التهاب یا هایپرکراتوز می‌شود. با این اوصاف استفاده از این محصول برای انواع پوست، به خصوص پوست چرب و مستعد آکنه مناسب است.

کرم ضد جوش اکنت لامینین

 

 

چه زمانی باید به پزشک مراجعه نمایید؟

اگر بیش از یک تا سه جوش زیر پوستی دارید و به طور مداوم با عود مجدد آنها روبرو می‌شوید، بهتر است به برای ارزیابی وضعیت خود به پزشک متخصص مراجعه نمایید. جوش‌های زیر پوستی می‌توانند رشد کنند و مجموعه‌ای از آکنه‌های گره‌ای را به وجود آورند. در چنین حالتی، پوست شما به بستری از نقاط برجسته و آزار دهنده تبدیل می‌شود.

جوش‌های زیر پوستی به طور معمول، عارضه‌ای طبیعی و شایع هستند که با پیش گرفتن مراقبت و درمان‌های لازم از بین می‌روند. اما ایجاد التهاب و احساس درد در ناحیه جوش و تداوم این وضعیت، ممکن است هشداری جدی درباره سلامت پوستتان باشد. به همین خاطر، توصیه می‌شود این وضعیت را جدی بگیرید و در اسرع وقت به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 638
موضوعات مرتبط: آرایش صورت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سارینا
تاریخ : چهار شنبه 30 فروردين 1402
نظرات

فیس واش محصولی مبتنی بر آب است که روی پوست مرطوب شما اعمال می‌شود، کف می‌کند و قابل شستشو است. فیس واش معمولاً خواص قابض نیز دارد که یعنی، همراه با عمل کف کردن، منافذ پوستی شما را پاک می‌کند و سبوم اضافی پوست را از بین می‌برد. در نتیجه، فیس واش یک انتخاب عالی برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه محسوب می‌شود.

فیس واش چیست؟

 

چه محصولاتی فیس واش هستند؟

یک فیس واش باکیفیت شامل مواد فعالی مانند سرامیدها و اسید هیالورونیک است تا رطوبت پوست را حفظ کند و آن را صاف و نرم نگه دارد. علاوه بر این، سورفکتانت‌هایی مانند سدیم لوریل سولفات و آمونیوم لوریل سولفات نیز در محصولات فیس واش وجود دارند که با چربی و آلودگی‌های پوست ترکیب شده و به پاکسازی صورت کمک می‌کنند.

با این حال، متأسفانه سورفکتانت‌ها می‌توانند رطوبت ضروری پوست را از بین ببرند که عملکرد سد پوستی را مختل می‌کند و باعث ایجاد احساس کشیدگی، خارش، قرمزی و خشکی پوست می‌شود؛ بنابراین، یک محصول ایده آل باید بتواند به طور موثر، پوست را بدون ایجاد آسیب یا تحریک پاک کند و همین‌طور بتواند سطح پوست را مرطوب نگه دارد.

 

مزایای استفاده از فیس واش چیست؟

فیس‌ واش‌ها به عنوان یک محصول مراقبت از پوست، مزایای فراوانی دارد و شما می‌توانید با استفاده مکرر از آن‌ها از این مزایای بهره‌مند شوید. در ادامه به برخی از مزایای فیس واش اشاره کرده‌ایم:

 

مزایای استفاده از فیس واش چیست؟

 

  • پاکسازی پوست: فیس واش به از بین بردن چربی، کثیفی و سایر آلاینده‌هایی که آب به تنهایی قادر به حذف آن‌ها نیست کمک می‌کند.
  • مرطوب سازی پوست: پاکسازی منظم و مناسب پوست به حفظ سطح pH پوست کمک می‌کند و آن را نرم، انعطاف‌پذیر و جوان نگه می‌دارد. از آن جایی که فیس واش می‌تواند سلول‌های مرده پوست را حذف کند، رطوبت و سایر محصولات بهتر جذب صورت شما می‌شوند. 
  • لایه برداری پوست: فیس واش می‌تواند سلول‌های خشک و مرده پوست را از بین ببرد و لایه‌ای تازه از پوست شما را آشکار کند که منجر به صافی و درخشش طبیعی صورت شما می‌شود.
  • تحریک گردش خون: شستن و ماساژ صورت با فیس واش به افزایش جریان خون در صورت و ایجاد پوستی درخشان کمک می‌کند. علاوه بر این، بسیار آرامش بخش و درمانی است.
  • جوانسازی پوست: حذف سلول‌های مرده پوست به سلول‌های جدید پوست اجازه تنفس می‌دهد و به پوست شما در حفظ رطوبت خود کمک می‌کند تا صورت شما شاداب و جوان به نظر برسد. 
  • کمک به نفوذ سایر محصولات در پوست: اگر می‌خواهید سایر محصولات مراقبت از پوست شما خوب عمل کنند، باید شب‌ها صورت خود را تمیز کنید، زیرا یک صورت تمیز می‌تواند محصولات بهداشتی را به درستی جذب کند.

 

ژل شستشو چیست؟

ژل شستشو محصولی ملایم و بدون کف است که شما می‌توانید آن را روی پوست خود بمالید و سپس، بشویید یا پاک کنید تا سبوم (چربی پوست)، سلول‌های مرده پوست و ناخالصی‌ها را در خود حل کند. این محصول به دلیل ترکیب و هم‌چنین مواد مفید افزوده شده در آن، نه تنها پوست شما را تمیز می‌کند، بلکه باعث تسکین، محافظت و آبرسانی به پوست نیز می‌شوند؛ بنابراین، ژل شستشو نه تنها برای پوست‌های خشک، بلکه برای پوست‌های حساس و مختلط نیز ایده‌آل است.

 

مزایای استفاده از ژل شستشو چیست؟

در بخش قبلی به طور خلاصه برخی از ویژگی‌ها و مزایای استفاده از ژل شستشو را برایتان بیان کردیم. در ادامه به طور کامل‌تری شما را با مزایای ژل شستشو آشنا خواهیم کرد:

 

مزایای استفاده از ژل شستشو چیست؟

 

  • پاکسازی پوست: اگر فقط 2 بار در روز صورت خود را با ژل شستشو بشویید، می‌توانید اطمینان داشته باشید که از شر تمام چربی‌ها و کثیفی‌های روی صورت خود خلاص می‌شوید. در واقع، در طول روز، پوست شما باکتری‌ها، آلاینده‌ها، ویروس‌ها، کثیفی‌ها و سلول‌های مرده پوست را جمع می‌کند؛ بنابراین پاکسازی آن با ژل شستشو باعث می‌شود که در کل روز شاداب و سالم به نظر برسید.
  • مرطوب سازی پوست: پاکسازی منظم برای صورت ضروری است، زیرا به پوست کمک می‌کند تا سطح مناسب هیدراتاسیون خود را حفظ کند. اگر پوست شما کم آب باشد، صورت شما خشک، چروکیده و پیر به نظر می‌رسد که نشانه افزایش سن است و شما برای جلوگیری از آن باید سعی کنید که صورت خود را با ژل شستشوی خوب بشویید.
  • جلوگیری از جوش صورت: اگر مرتباً صورت خود را با ژل شستشو بشویید، تمام چربی‌ها و کثیفی‌های ناخواسته از روی پوست شما پاک می‌شوند که مسلماً به کاهش جوش‌ها کمک می‌کند.

 

فرق فیس واش با ژل شستشو چیست؟

برای مقایسه فیس واش و ژل شستشو لازم است که تفاوت‌های آن‌ها را یکی یکی عنوان کنیم. در واقع، هر دوی این محصولات برای پاک کردن آرایش، آلودگی و چربی از روی پوست استفاده می‌شوند، اما تفاوت آن‌ها در این است که فیس واش کف می‌کند و ژل شستشو کف نمی‌کند.
تفاوت فیس واش و ژل شستشو در برخورد آن‌ها با پوست نیز مشهود است. فیس واش نسبت به صابون معمولی، پاک کننده ملایم‌تری محسوب می‌شود، اما باز هم ژل شستشو با صورت شما برخورد بهتری دارد و مرطوب کننده و آبرسان‌تر است.
فرق فیس واش و ژل شستشو در قدرت عملکردی آن‌ها نیز مشخص است. در واقع، فیس واش می‌تواند چربی و کثیفی‌هایی را که با ژل شستشو پاک نمی‌شوند، حل کرده و از بین ببرد. با این حال، توصیه می‌شود کسانی که پوست خشک دارند، از ژل شستشو استفاده کنند، زیرا می‌تواند پوست شما را مرطوب و شاداب نگه دارد.

 

فرق فیس واش با ژل شستشو چیست؟

 

کدام محصول مناسب پوست من است؟

فیس واش معمولاً برای پوست‌های چرب و پوست‌هایی که جوش و آکنه دارند، فرموله می‌شود. این در حالی است که ژل شستشو برای پوست‌های معمولی، خشک و حساس عالی عمل می‌کند. پس سعی کنید محصولی را بخرید که برای نوع پوست شما طراحی شده باشد و نگرانی‌های پوستی شما را برطرف کند. 
این درست است که فیس واش برای پوست‌های خشک یا حساس طراحی نشده است، اما اگر محصولی را انتخاب کنید که دارای مواد افزودنی مانند سرامیدها، گلیسیرین، لیپیدها و اسید هیالورونیک باشد، اثر خشک ‌کنندگی فیس واش برطرف می‌شود و در عوض می‌تواند برای آبرسانی، محافظت و تقویت سد پوستی شما مفید عمل کند. 
علاوه بر این، لازم است بدانید که ژل شستشو برای بیماری‌های التهابی پوست مانند اگزما و روزاسه توصیه نمی‌شود، زیرا ممکن است خیلی خشن باشد و علائم این بیماری‌ها را تشدید کند.

 

چه زمانی باید از فیس واش و ژل شستشو استفاده کرد؟

 

یک راهنمای ساده برای استفاده از فیس واش و ژل شستشو وجود دارد که عبارت است از:

  • ژل شستشو را صبح یا هنگام حمام کردن استفاده کنید.
  • فیس واش را قبل از خواب استفاده کنید.
  • برای پاک کردن آرایش از پاک کننده آرایش و سپس ژل شستشو استفاده کنید.
  • بعد از ورزش کردن از فیس واش و سپس مرطوب کننده استفاده کنید.

 

چه زمانی باید از فیس واش و ژل شستشو استفاده کرد؟

 

نحوه مصرف فیس واش و ژل شستشو چیست؟

برای استفاده از فیس واش بهتر است که مراحل گفته شده در زیر را رعایت کنید:

 

  • صورت خود را خیس کنید.
  • مقدار کمی از فیس واش را روی صورت و گردن خود بمالید.
  • پوست خود را با نوک انگشتان‌تان ماساژ دهید. (مدت زمان این کار روی بسته بندی محصول درج شده است.)
  • صورت خود را به آرامی بشویید و خشک کنید.
  • مرطوب کننده بزنید.

 

نحوه استفاده از ژل شستشو نیز به شرح زیر است:

 

  • صورت خود را با آب ولرم خیس کنید.
  • مقداری از ژل شستشو را با نوک انگشت روی پوست خود بمالید. (به مدت 30 تا 60 ثانیه)
  • پوست صورت و گردن خود را ماساژ دهید.
  • آن را بشویید و خشک کنید.
  • در صورت نیاز، از یک پد پنبه‌ای برای تونر زدن روی صورت خود استفاده کنید.

 

چه زمانی باید از فیس واش و ژل شستشو استفاده کرد؟

 

سوالات متداول

1- کدام یک بهتر پوست را تمیز می‌کند: فیس واش یا ژل شستشو؟

هر دو! هم ژل شستشو و هم فیس واش، پاک کننده‌های عالی پوست هستند که قدرت بالایی دارند. با این حال، فیس واش می‌تواند بعضی از چربی‌هایی را که با ژل شستشو پاک نمی‌شوند را نیز پاک کند. 

 

2- آیا می‌شود همزمان از هر دو استفاده کرد؟

بله شما می‌توانید از هر دوی این محصولات در روتین مراقبت از پوست خود استفاده کنید و سپس، بر اساس این‌که پوست شما بعد از پاکسازی خشک یا چرب می‌شود، نوع مصرف خود را تنظیم کنید.

 

3- ترتیب استفاده از فیس واش و ژل شستشو چگونه است؟

از این نظر توصیه می‌شود که قبل از شروع روز، از ژل شستشو و قبل از خواب، از فیس واش استفاده کنید تا در کل روز صورت شما صاف و تمیز و مرطوب بماند.

 

جمع‌بندی

هم فیس واش و هم ژل شستشو، نقش مهمی در روتین مراقبت از پوست دارند، زیرا هر دو به طور موثر پوست شما را از مواد زائد، سبوم و سلول‌های مرده پاک می‌کنند. با این حال، تفاوت فیس واش و ژل شستشو در این است که فیس واش پاک کنندگی خود را با مکانیسم کف کردن انجام می‌دهد و برای کمک به درمان لکه‌های آکنه و پوست چرب طراحی شده‌ است. در حالی که ژل شستشو روی سطح پوست عمل می‌کند و ملایم‌تر و آبرسان‌تر به حساب می‌آید. در نتیجه، انتخاب خوبی برای پوست‌های معمولی، بالغ، خشک و حساس است.

تعداد بازدید از این مطلب: 237
موضوعات مرتبط: آرایش صورت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سارینا
تاریخ : سه شنبه 29 فروردين 1402
نظرات

 

 

آبرسان‌های تزریقی یکی از جدیدترین درمان‌های غیرتهاجمی برای شفاف‌تر، ارتجاعی و صاف‌تر شدن پوست هستند. این بهبود دهنده‌های پوستی مانند پروفایلو بر پایه‌ی هیالورونیک اسید بوده و به اندازه‌ی بوتاکس ترسناک نیستند و از فیلرها هم ساده‌ترند و به پوست تزریق می‌شوند تا ظاهر پوست صورت، گردن، دکلته و دست‌ها را بهبود بخشند. کارکرد آن‌ها از زیر پوست به سمت سطح پوست خواهد بود و سلول‌های پوستی را تحریک می‌کنند تا ترمیم، بازسازی و جوان شوند. پروفایلو خیلی زود به درمانی پرطرفدار در کلینیک‌های سراسر کشور تبدیل شده است؛ اما کارکرد آن چگونه است و وجه تمایز آن با سایر درمان‌های تزریقی چیست؟

 

کارکرد پروفایلو چگونه است؟

اگر دیگر کرم‌های صورت برای کاهش چروک مؤثر نیستند، پروفایلو می‌تواند راه حل پیش روی شما باشد. پروفایلو از هیالورونیک اسید (HA) ساخته شده که آبرسان و مرطوب کننده‌ای طبیعی در پوست، عضلات و مفاصل است. توانایی این ماده در جذب آب به میزان 1000 برابر وزن خود، باعث تبدیل آن به ماده‌ای مناسب برای حفظ و نگه‌داری مولکول‌های آب و هیدراته کردن عمقی پوست برای شادابی و درخشش پوست شده است.

هر روزه به طور طبیعی در بدن ما هیالورونیک اسید تولید و تجزیه می‌شود، اما با افزایش سن این روند کمی مختل می‌گردد. پروفایلو در هر طرف صورت به 5 نقطه تزریق می‌شود و سپس به طور یکنواختی در لایه‌های پوست پخش شده و آب را جذب می‌کند. این روند باعث پر شدن پوست، برطرف شدن خطوط ریز و چروک‌ها و شادابی و طراوت پوست خواهد شد و تأثیری همانند استفاده از سرم خواهد داشت ولی از هیچ سرمی استفاده نخواهد شد.

 

ژل چیست؟

ژل هم از هیالورونیک اسید (HA) ساخته شده است و حالت ژله مانندی دارد. فیلرها با تزریق به نواحی مختلف صورت می‌توانند مزایای بسیاری برای قسمت‌هایی مانند چانه، لب‌ها و بینی به همراه داشته باشند. همچنین از فیلرها برای زاویه‌دهی قسمت‌های مختلف صورت نیز استفاده می‌شود. از تزریق ژل می‌توان برای کاهش چین و چروک نیز استفاده کرد. همه‌ی ژل‌ها از هیالورونیک اسید ساخته نشده‌اند. با این حال به دلیل توانایی هیدراته کردن و حفظ آب، درمان مناسبی هستند.

 

تفاوت اصلی پروفایلو و ژل

اگرچه ژل‌های سنتی هم حاوی هیالورونیک اسید هستند، اما تفاوت اصلی بین این دو درمان این است که پروفایلو باعث حجم‌دهی به محل تزریق و تغییر ساختار صورت نخواهد شد. تزریق ژل برای بزرگ کردن قسمتی خاص با حجم‌دهی و لیفت آن قسمت استفاده خواهد شد. ژل‌ها باعث درخشش بیشتر پوست می‌شوند، اما پروفایلو برای بهبود کلی پوست بهتر است.

پروفایلو حاوی هیالورونیک اسیدی است که نحوه‌ی تولید آن با روش‌های سنتی تفاوت دارد و هیالورونیک اسید آن به گونه‌ای است که می‌تواند در پوست به طور یکنواخت پخش شده و ساخت کلاژن و الاستین را تحریک کند و باعث طراوت و ارتجاعی شدن پوست گردد. این درمان را می‌توان با تزریق ژل ترکیب کرد تا هم حجم‌دهی و تغییرات ساختاری ایجاد شود و هم وضعیت کلی پوست بهتر شود.

 

کدام مورد برای شما مناسب‌تر است؟

این امر به نتایجی که به دنبال آن هستید بستگی دارد و در واقع می‌توان گفت که هر دوی آن‌ها را هم می‌توان استفاده کرد.

 

پروفایلو برای چه مواردی مناسب است؟

پروفایلو برای مقابله با علائم پیری و دهیدراته شدن (کم‌آبی) پوست مناسب است و در طول مدت 6 ماه بر روی پوست شما ماندگار خواهد بود. برای استفاده در صورت به چندین نقطه‌ی استراتژیک در اطراف صورت تزریق خواهد شد و در پوست پخش می‌شود تا تأثیر آبرسانی و جوانسازی یکنواختی ایجاد شود.

 

ژل برای چه مواردی مناسب است؟

تزریق ژل برای درمان چروک‌ها یا چین‌های پوستی خاصی استفاده می‌شود تا ساختار صورت بهبود یافته و صورت لیفت پیدا کند و حجیم‌تر شود. برخلاف پروفایلو، غلظت زیاد ژل باعث می‌شود که در یک جا بماند.

عمدتاً از ژل برای خطوط عمیق و چین‌های پایین صورت استفاده می‌شود و همچنین می‌تواند برای درمان خطوط ریزتر و آسیب‌های پوستی نیز استفاده شود.

 

چه وقت باید از پروفایلو و ژل باهم استفاده کرد؟

پروفایلو و ژل می‌توانند به خوبی باهم استفاده شوند و مشکلات خاصی را درمان کرده و پوستتان را درخشان‌تر کنند. گاهی اوقات افراد برای کاهش چروک و جوانسازی صورت از به جای این دو از مزوژل جوانساز جالپرو استفاده می‌کنند.

 

بوتاکس چطور؟

بوتاکس (که با نام درمان چروک یا تزریق سم بوتولینوم نیز شناخته می‌شود) باعث فلج عضلاتی که برای حالات چهره استفاده می‌شوند خواهد شد. در نتیجه چروک‌های حاصل از این حالات را برطرف کرده و باعث می‌شود که پوست بتواند به طور طبیعی خود را ترمیم کند. معمولاً از بوتاکس برای نیمه‌ی بالایی صورت استفاده می‌شود، اما برای پایین صورت، برای گردن هم کاربرد دارد و می‌تواند باعث بهبود شکل خط فک و تناژ و حالت گردن شود.

بوتاکس با برطرف کردن چروک‌های ناشی از حرکت عضلات و در مواردی که نیازی به تغییر حجم نیست (مثلاً در پیشانی)، بهتر از تزریق ژل بوده و در برطرف کردن خطوط عمیقی که پروفایلو برای درمانشان مناسب نیست هم بهتر از پروفایلو می‌باشد.

 

درمان مناسب شما با توجه به نتایج مدنظرتان

در زمینه‌ی درمان‌های زیبایی هیچ‌گاه درمان مشخصی که مناسب همه باشد وجود ندارد.

متخصصین پوست و جراحان زیبایی همیشه درمان مناسب را با توجه به نتایج مدنظر هر فرد و نوع پوست وی مشخص می‌کنند.

با این حال در زیر راهنمایی‌های کلی برای درمانی که مناسب هر یک از مشکلات است آمده و تفاوت پروفایلو، تزریق ژل و بوتاکس و نحوه‌ی عملکرد آن‌ها باهم را نشان خواهد داد:

  1. علائم پیری، افتادگی پوست و کاهش درخشش پوست – پروفایلو
  2. چین‌های نازولبیال – تزریق ژل
  3. خطوط ماریونت (خط بغض) – تزریق ژل
  4. اورال کامیشر (شکاف دو طرف دهان) – تزریق ژل
  5. خطوط پریورال – تزریق ژل
  6. خطوط پیشانی – بوتاکس
  7. خطوط بین چشم‌ها (خطوط نگرانی به شکل عدد 11) – بوتاکس
  8. خط خنده یا چین‌های پنجه کلاغی – بوتاکس
تعداد بازدید از این مطلب: 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سارینا
تاریخ : دو شنبه 28 فروردين 1402
نظرات


لیفت ابرو بدون جراحی

تا حالا کمی با دست ابروهایتان را به سمت بالا کشیدید؟ این کار شما را جوان تر نشان می دهد. اگر این کار را انجام دادید حتما واکنش تان این بوده است که وای خدای من چقدر جوان شدم. اگر شما هم این کار را انجام دادید یا جلوی اینه رفتید و گفتید که ابروهایم من را پیرتر نشان می دهد. تنها نیستید خیلی از افراد در ایران و جهان این مشکل را دارند. همه در سن 40 سالگی با این مشکلات روبه رو می شوند که به آن ابروی افتاده می گویند.

اگر شما هم ابروی افتاده دارید به جای خوبی آمدید تا روش های بدون جراحی درمان آن را پیدا کنید. لیفت ابرو بدون جراحی یکی ازبهترین روش های درمان ابروهای افتاده است. دیگر با این روش ها نیازی نیست که هزینه زیادی بکنید یا زیر تیغ جراحی بروید. عوارض این روش ها خیلی کم تر هستند.روش های بدون جراحی لیفت ابرو هم وجود دارند که هیچ عوارضی ندارند. این روش ها لیفت ابرو در خانه هستند که ادامه آن ها را هم بررسی می کنیم. در ادامه با ما باشید تا با لیفت ابرو در خانه و بدون جراحی بیشتر آشنا شوید.

لیفت ابرو در خانه

 

به مرور زمان با بالا رفتن سن ابروها ظاهرشان تغییر می کند. آنها نازک و افتاده می شوند. این می تواند صورت را از آنچه که هست. میکاپ ارتیستان برای درمان این مشکلات کارهایی مثل تتو و میکرو نیدلینگ ابرو انجام می دهند. این روش ها بیشتر برای زنان انجام می شود. ولی در سال های اخیر بعضی از مردان سلبریتی برای اینکه پیر به نظر نرسند این کارها را انجام می دهند. البته روش آن ها با زنان فرق دارد. ولی با پیشرفت علم دیگر این روش ها زیاد پیشنهاد نمی شود چون عوارض زیادی دارند و ماندگار نیستند.

جدا از این ها این دو روش کمی تابلو هستند. بعنی مشخص است که فرد ابروهایش را با روش های کلینیکی یا هر چیزی دستکاری کرده است و طبیعی نیست. برای همین متخصصان روش لیفت ابرو را پیشنهاد می کنند. ولی اوایل این روش هم خوب نبود چون با روش های جراحی انجام می شود. لیفت ابرو به روش جراحی عوارض زیادی دارد برای همین متخصصان دنبال لیفت ابرو بدون جراحی رفتند تا با کمکش با کمترین عوارض ابروهای افتاده را درمان کنند.

با بالا رفتن سن عظلات صورت ضعیف و شل می شوند و در نتیجه ابرو می افتد. ابروهای افتاده چهره فرد را به صورت دائم خسته و بی حال نشان می دهند. همچنین می تواند آن ها را فردی خشمگین نشان دهد. برای همین لیفت ابرو را انجام می دهند تا چهره ای شاداب، خوشحال و جوان تر داشته باشند. این روش برای بالا بردن ابرو و از بین بردن خط پیشانی انجام می شود که ابروها را هم فرم و چروک پیشانی را از بین می برد.

درمان افتادگی ابرو در خانه

کسانی که

  • چین و چروک پیشانی دارند.
  • ابروهای افتاده دارند.
  • خطوط عمیق بین دو ابرو دارند.
  • دنبال زیباتر شدن ابرو هستند.
  • می خواهند ابروهایشان فرم دیگری داشته باشد.

در این روش بدون هیچ تیغ و بستری شدنی لیفت ابرو انجام می شود. این روش نسبت به لیفت ابرو با جراحی معایب خیلی کمتری دارد و برای افراد مناسب تر است. هر چند که این روش نیمه دائمی و موقت است؛ ولی بیشتر کارشناسان و متخصصان زیبایی آن را پیشنهاد می کنند. لیفت ابرو بدون جراحی خود چندین روش دارد که در ادامه آن ها را توضیح می دهیم. یکی از مهم ترین آن ها که هیچ عوارضی ندارد لیفت ابرو در خانه است که در ادامه آموزش آن را می دهیم.

لیفت ابرو بدون جراحی

این روش همه فواید که لیفت ابرو دارد را به شما می دهد. فوایدی مثل بالا بردن ابرو، از بین بردن چین و چروک پیشانی و فرم دادن بهتر به ابرو. البته عوارض این روش خیلی کمتر است چون قرار نیست زیر تیغ بروید. همچنین دیگر قرار نیست صورتتان برید شود و مدت زمان زیادی را صبر کنید تا خوب شود بعد مردم ابروهایتان را ببینند. بعد از لیفت ابرو بدون جراحی می توانید آثار آن را ببینید و به رخ بکشید، بدون اینکه پوست آسیب دیده باشد.

این روش اگر توسط افراد حرفه ای با مواد با کیفیت انجام شود هیچ معایبی ندارد. البته ممکن است در بعضی از روش های لیفت ابرو بدون جراحی پوست حساس واکنش نشان دهد. ولی در روش لیفت ابرو در خانه هیچ عوارضی دیده نمی شود.

هزینه لیفت ابرو در سال 1402 به چند عوامل بستگی دارد. روش های بدون جراحی لیفت ابرو زیاد هستند که قیمت هر کدام متفاوت است. اگر به طور خلاصه بگویم هزینه لیفت ابرو بدون جراحی در سال 1402 به روش لیفت ابرو، متخصص لیفت کار، مرکز لیفت ابرو، مواد و شدت مشکل بستگی دارد. قیمت این روش ها از 200 هزار تا 5 میلیون تومان متغییر است.

هزینه لیفت ابرو در خانه

برخلا لیفت ابرویی که با جراحی انجام می شود این روش دائمی نیست. لیفت ابرو بدون جراحی چندین روش دارد که دوام آنها با هم فرق دارد. لیفت ابرو در خانه روشی موقتی است؛ ولی به نسبت دیگر روش ها برتری دارد چون هزینه کمتری دارد و عوارضی ایجاد نمی کند.

خیلی ها فکر می کنند که لیفت ابرو در دراز مدت باعث ریزش ابرو می شود. خب این درست است ولی برای روش های جراحی لیفت ابرو. در روش های لیفت ابرو بدون جراحی اگر مواد مناسب توسط افراد حرفه ای به کار رفته باشد باعث ریزش ابرو نمی شود. برای همین توصیه می کنیم که لیفت ابرو را حتما با مواد با کیفیت و توسط متخصصان ابرو انجام دهید. البته روش های لیفت ابرو در خانه نه تنها باعث ریزش ابرو نمی شوند، بلکه ابرو را تقویت می کنند.

لیفت ابرو با هایفوتراپی، یکی از جدیدترین روش های لیفت ابرو بدون جراحی که از انرژی امواج اولتراسوند استفاده می شود. این روش به منظور درمان ابروهای افتاده و از بین بردن چین و چروک پیشانی انجام می شود.

درمان ابروی افتاده

در هایفوتراپی لیفت ابرو انرژی اموج اولتراسوند با شدت و فرکانس بالا به پوست تابانده می شود. این انرژی وارد لایه های عمقی پوست می شود. گرما و انرزی ایجاد شده باعث می شود که پوست کشیده و سفت شود. این باعث درمان ابروهای افتاده و خطوط اخم پیشانی می شود.

در اولتراپی از امواج اولتراسوند برای سفت کردن پوست استفاده می شود. مکانیزم عمل اولتراپی هم مثل هایفوتراپی است با ایجاد گرما در لایه هایی عمیق پوست کلاژن سازی را تقویت می کند. فکر کنم خودتان هم بدانید کلاژن در تقویت و جوان سازی پوست نقش اصلی را دارد.

با تقویت کلاژن سازی پوستسفت تر و چین و چروک ها از بین می روند. این روش لیفت ابرو بدون جراحی یکی از بهترین درمان افتادگی ابرو و پین و چروک پیشانی است. ممکن است بعد از این درمان حس کنید پوستتان سفت است. این عادی است و بعد از مدتی از بین می رود. بعد از 8 تا 12 ماه بعد از انجام این درمان افتادگی ابرو حداکثر نتایج آن را می توانید ببینید.

لیفت ابرو بدون جراحی

انجام لیفت ابرو با تزریق بوتاکس یک روش برای بالا بردن ابرو بدون استفاده از جراحی است. در این روش برای تزریق بوتاکس بخش هایی مشخص می شوند. سپس با استفاده از کرم های بی حس کننده موضعی، محل های مشخص شده بی حس می شوند. سپس بوتاکس از قسمت های بی حس شده تزریق می شود. تزریق پرکننده در عضلات، سبب فلج شدن آن ها و برطرف شدن چین و چروک ها در این محل می شود. این روش تا 5 ماه ماندگاری دارد و چند دقیقه طول می کشد. بعد از لیفت ابرو با بوتاکس نیازی به استراحت نیست.

لیفت ابرو با بوتاکس

لیفت ابرو با لیزر یک روش دیگر برای بالا بردن ابروی افتاده بدون جراحی است. شاید قبلا شنیده باشید که از لیزر برای سفت کردن و رفع شل شدگی پوست استفاده می شود. چون این روش می توانید کلاژن سازی پوست را تقویت کند. با گرم شدن ماهیچه های اطراف ابرو، آن ها منقبض می شوند و به سمت بالا می روند.

بلافاصله بعد از درمان اثرات این روش را می توانید با چشمان خود ببینید. این روش در مقایسه با تزریق بوتاکس بهتر است چون هیچ ماده ای به بدن تزریق نمی شود. ولی با توجه به اینکه در ان برش ایجاد می شود احتمال عفونت وجود دارد. همچنین این روش نسبت به بقیه روش ها گران‌تر است.

لیفت ابرو در خانه با نخ

از دیگر روش های بالا بردن ابرو بدون جراحی، لیفت ابرو با نخ است. در این روش برش هایی 2 تا 4 میلی متر در ابرو زده می شود. اندازه این برش ها بستگی به پوست، شدت افتادگی ابرو و متخصص لیفت کار دارد و بعد نخ هایی از طریق این شکاف ها وارد ابرو می شوند.

شاید فکر کنید که این روش جدید است. ولی باید بهتان بگویم که از 1990 از این روش برای درمان افتادگی ابرو استفاده می شود. ولی در سالیان اخیر لیفت ابرو با نخ پیشرفت زیادی کرده و عوارضش به شدت کم شده است. این روش برای افراد 30 تا 50 سال که هنوز پوستشان زیاد پیر نشده، مناسب تر است.از نخ برای رفع چین و چروک در گردن و لپ نیز استفاده می شود. مکانیزم بدن به این شکل است که وقتی برش کوچکی در ان ایجاد می شود به آن واکنش نشان می دهد.

در واکنش به ان کلاژن بیشتر تولید می کند که این کلاژن پوست را چوان تر می کند. البته این برش باید در جای مناسب و به اندازه مناسب باشد. همچنین بهداشتی باشد که پوست عفونت نکند. تاثیر این روش حدود یک سال می ماند و عوارض چندانی ندارد. فقط مدتی طول می کشد که زخم ها خوب شوند( فقط چند روز) و در یک روز اول کمی صورت قرمزو ورم می کند. نا گفته نمایند که این روش یکی از ارزان ترین روش لیفت ابرو است.

لیفت ابرو با نخ در خانه

 

اگر دنبال روشی براب درمان ابروی افتاده در خانه هستید به جای خوبی آمدید. در ادامه با ما همراه باشید تا تا با این روش ها آشنا شوید. همچنین در زیر می توانید آموزش لیفت ابرو در خانه را ببینید.

کتیرا دارویی است که می توانید آن را در عطاری ها تهیه کنید. بعد یک بند انگشت کتیرا را با مقداری آب مخلوط کنید. بعد با مسواک یا براشی تمیز آن را روی ابروهایتان بزنید و ان را به شکل دلخواه در بیاورید. این روش لیفت ابرو در خانه خیلی به صرفه است و هیچ عوارضی ندارد. اگر صورت را نشورید و  ابرو خیس نشود این روش تا 24 ساعت دوام دارد.

لیفت ابرو با کتیرا

یکی دیگر از درمان های ابروی افتاده در خانه استفاده از وازلین است. لیفت ابرو در خانه با وازلین خیلی راحت است ابتدا آن را با مقداری روغن نارگیل یا کرچک مخلوط کنید. اگر می خواهید که ابروهاینتان رنگ بگیرند می توانید پودر سایه چشم نیز با آن مخلوط کنید. این ترکیب را با استفاده از مسواک یا براشی تمیز به آبروها بزنید و آن ها را به فرم دلخواهتان در بیاورید. یادتان باشد این روش موقتی است و بعد از شستن ابرو اثرش از بین می رود.

لیفت ابرو در خانه با وازلین

شاید این روش آسان ترین راه برای لیفت ابرو در خانه باشد. لیفت ابرو با صابون خیلی راحت است. ابتدا صابون مخصوص را انتخاب کنید و در جهت رشد ابرو آن را به ابرو بمالید. برای اینکه ابرو حالت بهتری بگیرید بعد از این کار می توانید ابرو را شانه بزنید. یادتان نرود که این روش موقتی است و ماندگاری زیادی ندارد. ولی در عوض هیچ عوارضی ندارد و کاملا ایمن است.

لیفت ابرو با صابون

عسل موادی شگفت انگیز در دنیای زیبایی است چون خواص زیادی دارد. به دلیل خاصیت چسبندگی عسل، می توانید از آن برای بالا بردن ابرو استفاده کنید. لیفت ابرو در خانه با عسل هم خیلی راحت است. کمی از آن را به ابرو بزنید و آن ها را به سمت بالا بیاورید. این کمک می کند که ابرو رو به بالا فیکس شود و از انچه که هست پر پشت تر به نظر برسد.

لیفت ابرو در خانه با عسل

اگر دز زمینه زیبایی و محصولات مراقبت از پوست سر در بیاورید می دانید که در بیشتر محصولات مراقبت از پوست آلوئه ورا به کار رفته است. آلوئه ورا یک گیاه جادویی برای پوست و بدن است. شما می توانید از این مواد برای لیفت ابرو در خانه استفاده کنید. برای استفاده از آلوئه ورا برای درمان ابروی افتاده کمی از ژل آلوئه ورا را از گیاهش خارج کنید. بعد آن را با کمی روغن طبیعی مثل روغن نارگیل یا اسطوخودوس ترکیب کنید.

آن را آنقدر هم بزنید تا مخلوطی خمیری و چسبناک به دست بیاید. بعد از اینکه به شکل خمیری در آمد. با استفاده از مسواک یا براش مناسب ان را به سمت بالا به ابروهای تمیز بزنید. یادتان نرود حتما باید ابروهایتان تمیز باشد. بعد از اینکه ابروهایتان را به سمت بالا شانه زدید آن ها حالت می گیرند. لیفت ابرو در خانه با آلوئه ورا روشی موقت برای بالا بردن ابرو است. جدا از این‌ها آلوئه ورا باعث تقویت ابرو می شود. چون سرشار از مواد معدنی و ویتامین های متعدد است.

لیفت ابرو در خانه با آلوئه ورا

ابروی افتادی کابوسی است که می تواند هر فرد را که به سن 35 سال رسیده است درگیر خود کنید. برای درمان این روش و از بین بردن چین و چروک پیشانی لیفت ابرو بهترین درمان است. ولی این روش اگر با جراحی انجام شود عوارض زیادی دارد. ولی لیفت ابرو بدون جراحی و در خانه هیچ عوارضی ندارد که ما امروز ان را بررسی کردیم.

تعداد بازدید از این مطلب: 213
موضوعات مرتبط: آرایش صورت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سارینا
تاریخ : چهار شنبه 23 فروردين 1402
نظرات
در عصر حاضر ویتامین C به مثابه یک عنصر حیاتی و اکسیر جوانی شناخته می‌شود. در واقع این ویتامین، پیری سلول‌های شما را به تعویق انداخته و باعث جوانسازی پوستتان می‌شود.
استفاده از سرم و سایر محصولات آرایشی بهداشتی که حاوی مقدار معینی از ویتامین C هستند، مستقیم‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای بهره مندی از مزایای این ویتامین شگفت‌انگیز است. در ادامه این مقاله درباره مزایا، کاربرد و نحوه استفاده از سرم‌های ویتامین C، از همه مهمتر انواع برند سرم‌های ویتامین C صحبت می‌کنیم.

مزایای استفاده از سرم و کرم حاوی ویتامین سی

استفاده از میوه‌ها و سبزیجات تازه یکی از اصلی‌ترین راه‌های دریافت ویتامین C مورد نیاز بدن در طول شبانه روز است. هرچند این مقدار ویتامین C در رژیم غذایی روزانه به نظر کافی می‌رسد، اما تضمینی وجود ندارد که این ویتامین مهم به مقدار مورد نیاز به پوست هم برسد.

علاوه بر مواد غذایی، مصرف مکمل‌های ویتامین C امروزه روشی متداول برای دریافت دوز ضروری ویتامین به شمار می آید که معمولا دارای جذب آسانی هم هستند.

در محصولات آرایشی بهداشتی، اغلب ویتامین C به صورت کرم و سرم تولید می‌شود. استفاده از ویتامین C بر طبق نظر کارشناسان زیبایی کلید حفظ سلامت پوست و داشتن پوستی صاف، یکدست و درخشان است. از سایر اثرات ویتامین C غنی شده بر روی پوست می توان به خاصیت روشن کنندگی، آنتی اکسیدانی و آبرسانی عمیق آن اشاره کرد.

بهترین سرم ویتامین سی خارجی

سرم‌های ویتامین سی، امروزه یکی از پرطرفدارترین محصولات آرایشی بهداشتی در سراسر دنیا هستند. به همین خاطر هم به محصولی رقابتی میان غول‌های صنعت زیبایی تبدیل شده اند. این امر، تنوع برند و نوع سرم‌های ویتامین سی را تا حد زیادی افزایش داده است. 

سرم ویتامین سی
اگر به دنبال بهترین سرم ویتامین سی خارجی هستید، توصیه می‌شود ابتدا، به جنس و نیازهای پوستی خود دقت نمایید و سپس تصمیم گیری کنید. مثلا بهترین سرم ویتامین سی برای پوست چرب و جوش‌دار، در مقایسه با پوست نرمال، در حقیقت تفاوت از زمین تا آسمان است.

  • به بخش  نظر سنجی سایت‌های فروش برندهای مختلف سر بزنید و از تجربیات دیگر خریداران استفاده نمایید.
  • مقالات معرفی محصولات مراقبتی وبلاگ‌های معتبر خارجی و بین‌المللی را چک کنید.
  • در مورد  مواد تشکیل دهنده محصولات دقیق و کنجکاو باشید
  • مزایا و معایب هرکدام از سرم‌ها را برای پوست خود بسنجید.

سرم ویتامین سی ایرانی

بسیاری از افراد معتقدند که سرم‌های ویتامین سی خارجی، کیفیت و عملکرد بسیار بهتری نسبت به سرم ویتامین سی ایرانی دارند. در حالی که این نظریه کاملا اشتباه است. بسیاری از محصولات بهداشتی و مراقبتی ایرانی، از نظر کیفیت و تاثیرگذاری، با نمونه‌های خارجی برابری می‌کنند. سرم ویتامین سی ایرانی نیز، یکی از همین محصولات است. 

معرفی بهترین برندهای سرم ویتامین C

انتخاب یک برند مناسب با تاثیر شگفت‌انگیز و فوق العاده کار سختی به نظر می‌رسد؛  چرا که شما باید از بین محصولات متعدد، مناسب‌ترین برند ویتامین C را برای پوست خود انتخاب کنید. ویتامین C مورد نیاز برای مراقبتهای پوستی و استفاده موضعی، اکنون بصورت سرم و کرم در بازار موجود است. شما با توجه به نوع پوست خود می توانید اقدام به تهیه سرم و یا کرم مناسب کنید.

سرم ها و کرم های ویتامین سی فرق چندانی از نظر فرمولاسیون ندارند. تنها فرق مهم بین آنها جذب سریع تر و بافت متفاوت سرم ها نسبت به انواع کرم ویتامین سی است.

 در ادامه به معرفی بهترین برندهای موجود می‌پردازیم تا انتخاب را برای شما آسانتر کنیم و بتوانید بهترین سرم ویتامین c را، به تناسب نوع پوست، سن و نیاز خود انتخاب کنید.

فراموش نکنید یکی از نکات طلایی برای تاثیرگذاری بیشتر و سریعتر محصولات حاوی ویتامین C، استفاده مداوم و مستمر روزانه از آنهاست.

سرم آنتی اکسیدان ویتامین C اریکه

اگر پوستی خسته و کدر دارید و در فکر پیشگیری از ایجاد خطوط و افتادگی‌های اولیه روی پوست خود هستید، سرم ویتامین سی برند فرانسوی اریکه را به شما توصیه می‌کنیم. این سرم حاوی ویتامین C تقویت شده و پایدار است. بافتی سبک دارد و سریعا جذب پوست شما می‌شود. با خاصیت آنتی اکسیدانی خود اثرات منفی رادیکال‌های آزاد را مهار می‌کند و در عین حال باعث روشن شدن پوست، کاهش لک و یکدست شدن رنگ پوست شما نیز خواهد شد. سرم ویتامین سی آنتی اکسیدان اریکه، همچنین با تحریک کلاژن‌سازی در پوست شما باعث رفع خطوط ریز و چروک-های پوستی می‌گردد. در نهایت استفاده مداوم و مستمر از این سرم باعث جوانسازی و شادابی پوست شما خواهد شد.

سرم آنتی اکسیدان ویتامین C اریکه

خرید سرم آنتی اکسیدان ویتامین C اریکه

 

  سرم ویتامین C ضد پیری و روشن کننده پوست 20% لافارر

سرم ویتامین سی لافارر حاوی ویتامین C آسکوربیک اسید 20٪ و ویتامین E توکوفریل استات است و موجب لایه‌برداری و روشن‌کنندگی پوست شما می‌شود. این سرم  از برند لافارر مناسب برای از بین بردن لک‌های تیره پوستی شما است و با.تقویت پوست و افزایش تولید کلاژن و الاستین، باعث کاهش چروک و علائم پیری پوست شما خواهد شد.

با استفاده از سرم ویتامین C لافارر به راحتی می‌توانید، از ایجاد آکنه و التهاب و لک‌های تیره پیشگیری کنید و برای پوستتان رطوبت‌رسانی عمقی انجام داده و پوستی لطیف داشته باشید. اگر حامی حقوق حیوانات هستید، خوب است بدانید این برند فاقد تست حیوانی بوده و شما با خیال راحت می‌توانید از این سرم برای تقویت پوست خود انتخاب کنید.

سرم ویتامین C ضد پیری و روشن کننده پوست 20% لافارر

خرید سرم ویتامین C ضد پیری و روشن کننده پوست 20% لافارر

 

سرم ضد چروک و روشن کننده ویتامین C مدیلن

سرم ویتامین سی مدیلن مناسب برای پوست‌هایی است که مستعد جوش و آکنه هستند. چنانچه پوست شما در دسته پوست‌های چرب و جوشی قرار می‌گیرد، استفاده از این سرم ویتامین سی را به شما توصیه می‌کنیم. بافت سبک این سرم به راحتی و بسیار سریع جذب پوست شده و حداکثر کارایی را برای پوست شما به دنبال خواهد داشت.

علاوه بر این، سرم ویتامین C مدیلن با تحریک کلاژن‌سازی پوست، روند پیری را در سلول‌های پوست شما کند می‌کند. خاصیت آنتی اکسیدانی این سرم نیز سبب محافظت پوست شما در برابر آلودگی‌های محیطی و خنثی کردن عملکرد رادیکالهای آزاد خواهد شد.

سرم ضد چروک و روشن کننده ویتامین C مدیلن

خرید سرم ضد چروک و روشن کننده ویتامین C مدیلن

 

  سرم ویتامین C پریم

یکی از پرآوازه‌ترین سرم‌های ویتامین سی موجود در حال حاضر از برند پریم است. در صورتی که احساس می‌کنید پوستتان تیره شده و طراوت و شادابی خود را از دست داده، استفاده از این سرم برای شما مناسب خواهد بود.

سرم ویتامین C پریم، با عملکرد روشن‌کنندگی خود باعث رفع تیرگی و از بین بردن جای آکنه و جوش پوست شما خواهد شد. همچنین برای از بین بردن و کاهش کک ومک صورت نیز بسیار موثر است. این سرم با دارا بودن ویتامین E، از پیری زودرس پوست شما جلوگیری می‌کند. استفاده مداوم و روزانه از این محصول موجب آبرسانی پوست شما خواهد بود و از خشکی آن جلوگیری می‌کند.

سرم ویتامین C پریم

خرید سرم ویتامین C پریم

 

سرم صورت ویتامین C ویتالیر

اگر پوست حساسی دارید و معمولا برای انتخاب محصولات مراقبتی پوست خود به دردسر می‌افتد، سرم ویتامین سی ویتالیر برای شما گزینه مناسبی است. چرا که فاقد پارابن و هرگونه مواد حساسیت‌زا می‌باشد. همچنین این سرم با دارا بودن هیالورونیک اسید باعث تقویت کلاژن‌سازی پوست شده و از پیری زودرس و شل شدن پوست شما جلوگیری خواهد کرد. مواد آنتی اکسیدان به کار رفته در این سرم ویتامین سی مانع عملکرد رادیکال‌های آزاد پوست شده و در برابر آلودگی‌ها ی محیطی به خوبی از آن محافظت می‌کند.

سرم صورت ویتامین C ویتالیر

خرید سرم صورت ویتامین C ویتالیر

 

سرم روشن کننده و احیا کننده حاوی ویتامین C الارو

فرقی نمی‌کند پوست شما در کدام دسته از انواع پوستی قرار می‌گیرد.این سرم برای شما ساخته شده است. سرم بافتی سبک دارد و با جذب سریع توسط پوست از طریق تحریک ساخت کلاژن به جوان سازی و افزایش قوام پوست کمک می‌کند و باعث کاهش چین و چروک پوست شما می‌شود. با توجه به کارکرد این سرم برای پوست‌های چرب نیز محصول مناسبی است.

مصرف روزانه سرم احیا کننده ویتامین C الارو به شما کمک می‌کند ضمن کند کردن روند پیری طبیعی پوستتان (به علت داشتن اثرات آنتی اکسیدان)، با افزایش سلول سازی و متابولیسم سلولی، پوستی شاداب تر و بدون چین و چروک سطحی داشته باشید.

سرم روشن کننده و احیا کننده حاوی ویتامین C الارو

خرید سرم روشن کننده و احیا کننده حاوی ویتامین C الارو

 

اگر شما از افرادی هستید که در روتین روزانه رسیدگی به پوست صورتتان با مصرف سرم‌ها چندان میانه خوبی ندارید با توجه به ترکیب فوق العاده سبک این کرم ویتامین سی می‌توانید از این محصول در روتین روزانه خود استفاده کنید.

بهترین کرم ویتامین سی

درست است که سرم‌های ویتامین سی، قدرت تاثیر گذاری بیشتری نسبت به انواع کرم دارند. اما گاهی اوقات، شرایط محیطی، بیماری‌ها یا شرایط پزشکی اجازه استفاده از سرم‌ها را به برخی از افراد نمی‌دهد. همچنین استفاده از کرم ویتامین سی، برای برخی از نواحی پوست بدن بهتر از سرم است. با این اوصاف، برای یافتن بهترین کرم ویتامین سی، می‌توانید از نکات تخصصی که پیش‌تر مطرح شد بهره بگیرید.

کرم ویتامین سی

کرم ویتامین C صورت درماتیپیک

کرم ویتامین سی برند درماتیپیک محصولی مولتی و چندگانه به شمار می‌آید. با دارا بودن هیالورونیک اسید، شی باتر، کلاژن و کیو 10، روغن آرگان و جوجوبا به تنهایی محصولی کامل برای مراقبت از پوست است. عصاره Shea Butter به کار رفته در این کرم ضمن داشتن اثر ضد آفتاب، باعث جوان سازی و تغذیه مناسب پوست شما می‌شود.

عصاره آلوئه ورا موجود در این کرم خاصیت آبرسانی آن را دوچندان می کند.کرم ویتامین سی درماتیپیک همچنین سبب التیام بخشی و کاهش قرمزی و التهاب پوست شما نیز می‌شود. این کرم با خاصیت آنتی اکسیدان خود سبب محافظت پوست شما در برابر آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد پوستی است. استفاده مستمر و روزانه این کرم سبب شادابی و طراوت پوست شما شده و از دهیدراته شدن آن جلوگیری می‌کند.

کرم ویتامین C صورت درماتیپیک

خرید کرم ویتامین C صورت درماتیپیک

 

سرم ویتامین سی درمایونیک

با کمک گرفتن از دانش و نوآوری سوئیسی برای حال خوب پوستتان از محصولات درمایونیک استفاده کنید. علاوه بر ویتامین سی در فرمولاسیون این سرم هیالورونیک اسید نیز وجود دارد که به جوانسازی و آبرسانی عمیق پوست کمک می‌کند. سرم ویتامین سی درمایونیک به رفع لکه ها و جای جوش نیز کمک بسزایی خواهد کرد. به دلیل خاصیت ضد لک این سرم ویتامین سی توصیه می‌شود در طول دوره مصرف، حتما از ضد آفتاب استفاده کنید.

زمان مصرف این سرم ضد آفتاب شب ها و پیش از خواب است. یکی دو قطره از سرم را روی پوست تمیز به خوبی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود.

سرم ویتامین سی درمایونیک

خرید سرم ویتامین سی درمایونیک

 

سرم ویتامین سی آردن

سرم ویتامین سی آردن

همان طوری که می‌دانید آردن از قدیمی ترین برندهای ایرانی در عرصه تولیدات بهداشتی و آرایشی است. استفاده از سرم ویتامین سی این برند مناسب برای پوست‌هایی است که با لکه‌های افزایش سن مواجه هستند. سرم ویتامین سی آردن، روشن کننده ضد رادیکال های آزاد و آلودگی های محیطی است و دقیقا نوعی از سرم ویتامین سی است که به دلیل زندگی در شهرهای بزرگ و در معرض انواع آلودگی ها همگی به آن احتیاج داریم.
ویتامین سی آردن دارای عصاره بابونه و پرتقال است و در رفع هیپرپیگمانتاسیون تجویز و استفاده می‌شود.

سرم ویتامین سی بریلی

سرم ویتامین سی بریلی

یکی از سرم های ویتامین سی قوی برای مقابله با انواع چین و چروک پوستی، سرم ویتامین سی از برند بریلی است. این سرم با آبرسانی عمیق پوست باعث کاهش خطوط و چین و چروک ها می‌شود. همچنین به دلیل آنکه از 30 درصد ویتامین سی خالص در فرمولاسیون آن استفاده شده است این سرم ویتامین سی اثرات قابل ملاحظه ای در از بین بردن لکه های پوستی دارد. مهم ترین نکته ای که در خصوص این سرم ویتامین سی وجود دارد استفاده از تکنولوژی پیشرفته در ساخت آن است که برای جذب بهتر، مولکول های ویتامین سی را به ذرات بسیار کوچک تقسیم کرده اند.

نکته آخر در مورد این سرم این که مناسب برای استفاده همه انواع پوست است.

سرم ویتامین سی بیوآکوا

سرم ویتامین سی بیوآکوا

یکی از اصلی ترین کارکردهای سرم های ویتامین سی رطوبت رسانی و کاهش لکه های پوستی است. سرم ویتامین سی از برند بیو آکوا نیز با بازیابی عمیق لایه های پوست و نفوذ به لایه اپیدرم، خاصیت ارتجاعی پوست را تقویت می‌کند و به آن شادابی می بخشد. به علاوه به دلیل خواص آنتی اکسیدانی ویتامین سی بعد از مدتی استفاده می توانید شاهد از بین رفتن لکه های پوستی باشید. سرم ویتامین سی بیو آکوا 30 میل حجم دارد و مناسب برای انواع پوست است.

سرم ویتامین سی بالانس

سرم ویتامین سی بالانس

سرم ویتامین سی انگلیسی بالانس که به عنوان سرم روشن کننده نیز شناخته می‌شود، یکی از انواع سرم های سبک و مناسب برای انواع پوست (خشک، معمولی و چرب) است. استفاده از این سرم با خاصیت روشن کنندگی و کوچک کردن منافذ پوستی همراه است و همچنین به دلیل وجود ویتامین سی موجود در آن خاصیت روشن کنندگی نیز داراست.

سرم ویتامین سی بالانس فاقد پارابن و گلوتن است و محصولی به صرفه برای خرید به حساب می‌آید.

استفاده پیوسته و کامل کردن دوره مصرف تاثیر به سزایی در از بین بردن لکه ها و روشن کردن پوست صورت دارد. همچنین موجب رفع حالات خستگی و کدری پوست نیز می‌شود.

بهترین سرم ویتامین سی برای پوست چرب

پوست چرب به دلیل تجمع سبوم و چربی بر روی لایه های سطحی آن، مستعدترین نوع پوست برای داشتن انواع آکنه و جوش به حساب می آید. از طرفی، به دلیل آنکه سرم های ویتامین سی در رطوبت رسانی عمیق به پوست نقش اساسی دارند یکی از بهترین محصولات برای کمک به پوست های چرب به منظور کنترل چربی پوست و جلوگیری از ایجاد جوش هستند. در واقع سرم ویتامین سی با متعادل کردن چربی سطح پوست به کاهش چربی، براق بودن و جلوگیری از بروز جوش ها کمک اساسی میکند.

به همین دلیل بهترین سرم ویتامین سی برای پوست چربی نوعی از سرم است که بتواند وارد سد دفاعی پوست چرب شود و غلظتی بین 5 الی 20 درصد داشته باشد.

سرم پوست

در بین سرم های معرفی شده در این مطلب دو سرم الارو و مدیلن برای پوست چرب مناسب هستند.

بهترین سرم ویتامین سی برای پوست خشک

اگر بخواهیم یکی از اصلی ترین کارکردهای سرم و کرم های ویتامین سی را مرور کنیم آبرسانی موثر به پوست است. به دلیل جذب سریع و عمیق ویتامین سی بر روی پوست، استفاده از سرم ویتامین سی می‌تواند برای دارندگان پوست خشک به عنوان یک رطوبت رسان زیر پوستی موثر باشد.

خشکی، زبری و یا تیرگی ناشی از خشک بودن پوست توسط مولکول های ویتامین سی البته با مصرف پیوسته و قراردادن این محصول در روتین روزانه برطرف خواهد شد. بهترین سرم ویتامین سی برای پوست خشک نوعی است که بدون چرب کردن پوست و تنها با آبرسانی بتواند به لایه های زیرین پوست و اپیدرم نفوذ کرده و باعث رطوبت رسانی عمیق شود.

مزایای استفاده از ویتامین سی در روتین پوستی 

آبرسانی به پوست

منیزیم آسکوربیل فسفات، یکی از مشتقات اصلی ویتامین C مورد استفاده در مراقبت از پوست، دارای اثر آبرسانی بر پوست است. این امر باعث کاهش هدر رفتن آب از طریق پوست می‌شود و به پوست اجازه می‌دهد تا رطوبت خود را بهتر حفظ کند. درنتیجه از دهیدراته شدن پوست شما جلوگیری کرده و باعث طراوت آن خواهد شد.

روشن شدن پوست

ویتامین C می‌تواند به محو شدن رنگدانه‌های تیره پوستی کمک کند. سطح پوست را با کاهش تیرگی و از بین بردن لک‌ها، جای جوش و آکنه صاف می‌کند. این امر باعث روشن شدن و طراوت و شادابی بیشتر پوست شما خواهد بود.

ویتامین سی

کاهش التهاب پوستی

ویتامین سی به کاهش التهاب و قرمزی پوست شما کمک می‌کند و باعث یکنواخت شدن رنگ پوست و کاهش حساسیت پوستی می‌شود. این ویتامین همچنین منبع مهمی برای درمان بیماریهای التهابی پوستی نیز هست.

محو شدن هیپرپیگمانتاسیون

هیپرپیگمانتاسیون (از جمله لکه های خورشیدی، لکه های پیری و ملاسما) زمانی رخ می‌دهد که ملانین در نواحی خاصی از پوست بیش از حد تولید شود. همچنین می‌تواند در مناطقی که آکنه بهبود یافته است نیز اتفاق بیفتد. تحقیقات اخیر نشان داده است که ویتامین C مانع از تولید بیش از حد ملانین می‌شود. در نتیجه، این ویتامین شگفت انگیز می‌تواند به محو شدن لکه های تیره پوست شما کمک کند و منجر به یکنواختی پوست شود.

از بین بردن سیاهی زیر چشم

ویتامین C با خاصیت فوق‌العاده خود باعث آبرسانی بیشتر به نواحی زیر چشم شده. و با افزایش حجم کلاژن سازی این ناحیه، سبب از بین رفتن سیاهی زیر چشم شما می‌شود.

افزایش کلاژن سازی

کلاژن پروتئینی طبیعی است و باعث جوان سازی و قوام پوست میشود. با گذر زمان و افزایش سن، تولید این پروتئین رو به کاهش می‌گذارد و در نتیجه پوست به مرحله  چروک شدن و افتادگی می‌رسد. ویتامین C با تحریک کلاژن سازی در سلولهای پوستی سبب کاهش چین و چروک صورت شده. و پیر شدن پوست شما را به تعویق می‌اندازد.

محافظت ار پوست در برابر نور خورشید

نور خورشید توسط رادیکال‌های آزاد، باعث ایجاد انواع آسیب پوستی می‌شود. رادیکال‌های آزاد اتم‌هایی با الکترون گم شده هستند و باعث ایجاد واکنش‌های حساسیت زا و ایجاد آسیب‌های پوستی می‌شوند. ویتامین C سرشار از آنتی اکسیدان است و آنتی اکسیدان‌ها با دادن الکترون به این رادیکال های آزاد از سلول‌های سالم پوست محافظت می‌کنند و مانع ایجاد واکنش‌های حساسیت‌زای پوستی شده و آنها را بی اثر می کنند.

کمک به بهبود زخم

با توجه به اثرات شگفت انگیز ویتامین C بر آفتاب سوختگی، جای تعجب نیست که استفاده از ویتامین C می‌تواند بهبود کلی زخم را تسریع کند. این ماده شگفت انگیز سبب بهبود سریع زخم، کاهش خطر التهاب، کاهش احتمال عفونت و از بین رفتن جای زخم می‌شود.

سرم ویتامین سی

طرز استفاده از سرم و کرم ویتامین سی

اگرچه مصرف ویتامین C به صورت موضعی، به طور کلی حساسیتی ایجاد نمی‌کند، اما همه محصولات پوستی پتانسیل ایجاد عوارض جانبی را دارند. در نتیجه برای پیشگیری از عوارض احتمالی و واکنش‌های آلرژیک، همیشه باید یک تست حساسیت انجام دهید.

  • ناحیه کوچکی از پوست را انتخاب کنید که به راحتی قابل پوشاندن است ، مانند ساعد.
  • مقدار کمی از محصول را به ناحیه مورد نظر بمالید و 24 ساعت صبر کنید.
  • اگر هیچ عارضه ای رخ نداد، می توانید از آن برای پوست صورت خود استفاده کنید.
  • در صورت بروز بثورات، قرمزی یا کهیر و التهاب پوستی، مصرف را قطع کنید.
  • قبل ار استفاده، حتماً تاریخ مصرف محصول خود را بررسی کنید. اگر محصول تیره شده و یا تغییر رنگ داده باشد، کرم یا سرم ویتامین C شما احتمالا اکسید شده است.

پس از پشت سر گذاشتن نکات بالا، می توانید روزی دو بار از ویتامین C برای پوست خود استفاده کنید. توصیه شده که از این محصولات یکبار در صبح، و برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی ناشی از نور خورشید استفاده شود . و یکبار در شب، که پوست شما در حال استراحت است.

تعداد بازدید از این مطلب: 234
موضوعات مرتبط: آرایش صورت , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نویسنده : سارینا
تاریخ : پنج شنبه 17 فروردين 1402
نظرات

رژلب‌ها از محبوب‌ترین ابزارهای آرایشی هستند که در انواع گسترده رنگ‌ها و مدل‌های مختلف به فروش می‌رسند‌. از آنجایی که مواد تشکیل‌دهنده رژلب در تماس با پوست لب‌ها قرار دارند و احتمال خورده شدن آن‌ها وجود دارد، باید به معتبر بودن برند تولیدکننده محصول و مرغوبیت مواد تشکیل‌دهنده آن نیز توجه نمایید. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های رژ لب که مورد توجه بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها بوده و با استقبال بالایی برای خرید از سوی مشتریان مواجه شده است، رژ لب مخملی یا مات است. رژ لب‌های مات یا مخملی با هر رنگ پوست و حالت چهره سازگار بوده و ظاهری فریبنده و چشم‌نواز ایجاد می‌کنند. استفاده از این رژ لب‌ها علاوه بر مهمانی‌ها و فضاهای رسمی در آرایش لایت و سبک روزانه نیز به افزایش کیفیت میکاپ شما کمک می‌کنند. در ادامه این مقاله علاوه بر معرفی کامل رژ لب مخملی به عنوان یکی از محصولات ترند آرایشی، انواع رژلب‌های مخملی را نام برند و شما را با بهترین برندهای تولیدکننده این نوع رژ لب‌ها آشنا می‌کنیم.

رژ لب مخملی چیست؟

رژ لب‌های مخملی یکی از انواع رژ لب‌ها هستند که در دسته محصولات پرفروش و پرطرفدار محسوب می‌شوند‌. این رژ لب‌ها بافتی مخملی و مات دارند و با کشیدن آن‌ها روی لب‌ها حالتی خشک و در عین‌ حال لطیف بر روی پوست ایجاد خواهد شد. دلیل نام‌گذاری این رژ لب‌ها نیز به شکل و حالت پوشش‌دهی آن‌ها برمی‌گردد، زیرا پس از استفاده، نمای لب‌ها حالتی ابریشمی و مخملی به خود خواهد گرفت. رژ لب‌های مخملی را می‌توان بهترین گزینه برای آرایش و رنگ‌دهی به لب‌های کوچک و باریک دانست. این محصولات لب‌های شما را حجیم و برجسته نشان داده و با این وجود حالت و ظاهری طبیعی و زیبا به آرایش چهره می‌بخشند. تفاوتی ندارد به کدام یک از سبک‌های آرایش چهره علاقمند هستید؛ شما برای سبک‌های آرایش کلاسیک یا مدرن می‌توانید از رژلب‌های مخملی کمک گرفته و علاوه بر رنگ و حالت ظاهری این محصولات، از ماندگاری و دوام‌ آن‌ها بر روی لب‌ها نیز آسوده‌خاطر باشید. استفاده از انواع رژ لب‌های مخملی در میان افراد مشهور و سلبریتی‌ها در سراسر دنیا نیز محبوب و پرطرفدار است. فارغ از رنگ پوست، اندازه لب‌ها و نوع آرایش خود می‌توانید از رژ لب‌های مخملی به عنوان محصولاتی با کارایی و کیفیت بالا استفاده کنید تا جذابیت ظاهری لب‌هایتان به افزایش گیرایی و زیبایی میکاپ صورت شما بیفزاید.در سال های اخیر علاوه بر رژ لب توجه بسیاری از افراد به تینت لب جلب شده و تینت در بازار لوازم آرایش بسیار محبوب شده است.

انواع رژ لب های مخملی

رژ لب‌های مخملی در دو نوع مایع و جامد، تولید شده و به فروش می‌رسند. این محصولات با برخورداری از رنگ‌های متنوع و بی‌نظیر به شما برای انتخاب بهترین نمونه با توجه به سلیقه و سبک آرایشتان کمک می‌کنند‌‌. بالا بودن تنوع رنگ رژ لب‌های مخملی باعث می‌شود رنگ رژلب‌ خود را به راحتی با توجه به سلیقه و نوع نیازتان انتخاب کنید. انواع رژلب‌های مایع و جامد مخملی می‌توانند به تکمیل میکاپ شما کمک کرده و آرایشی متفاوت و طبیعی را بر روی چهره‌تان ایجاد کنند‌. از این رژلب‌ها می‌توانید برای پر کردن خط لب و لب‌ها استفاده کنید تا لب‌هایتان حالتی حجیم و برجسته داشته و با وجود پوشش‌دهی مناسب و طبیعی، با رضایت بیشتری به آرایش لب‌هایتان بپردازید.

رژ لب مخملی مایع

این رژ لب‌ها حالت مایع دارند و می‌توانند لب‌ها را با قابلیت پوشانندگی بالا، حجیم و برجسته نشان دهند‌. میزان ماندگاری رژ لب‌های مخملی مایع در مقایسه با انواع جامد این رژ لب‌ها بیشتر است و این درحالی است که رژ لب‌های مخملی مایع به هیچ عنوان رد رنگ را روی دندان‌ها یا سطوحی مانند فنجان و لیوان بر جا نمی‌گذارند. ماندگاری بالای رژ لب‌های مایع مخملی این محصولات را به ابزارهای آرایشی مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند. استفاده از این رژ لب‌ها آسان است و می‌توان با استفاده از اپلیکاتور طراحی شده برای آن‌ها با دقت بالایی به آرایش لب‌ها پرداخت‌. بافت نرم و سبک رژ لب‌های مایع مخملی باعث می‌شود بعد از استفاده از این محصولات هیچ نوع احساس سنگینی یا چربی اضافی بر روی لب‌‌های خود نداشته باشید‌. این رژ لب‌ها با تنوع رنگ بالا در طیف‌های گسترده به فروش می‌رسند و می‌توانید با توجه به رنگ غالب آرایش خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنید‌. رنگدانه‌های قوی موجود در ساختار رژ لب‌های مخملی مایع باعث می‌شود با کشیدن آن‌ها بر روی لب‌ها پوششی یکدست و یکنواخت ایجاد شده و نفوذ این رنگدانه‌ها در منافذ لب‌ها به افزایش ماندگاری رژ لب بر روی لب‌ها کمک‌ کند. اگر به دنبال رژ لبی برای افزایش حجم لب‌ها و ایجاد حالت و رنگ طبیعی در آن‌ها هستید، رژ لب‌های مخملی مایع بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شوند.

رژ لب مخملی جامد

این رژلب‌ها حالتی جامد و مدلی پیچی دارند و بعد از کشیده شدن بر روی لب‌ها ظاهری مات، خشک و ابریشمی بر روی پوست لب ایجاد می‌کنند. بافت نرم و سبک این رژ لب‌ها باعث می‌شود خشک بودن آن‌ها برای لب‌ها آزاردهنده نباشد. این رژ لب‌های جامد انتخابی مناسب برای استفاده در مهمانی‌ها و مجالس رسمی به شمار می‌آیند و می‌توانند لب‌های شما را به بهترین شکل برجسته نشان دهند. تنوع رنگ رژ لب‌های جامد مخملی نیز بسیار زیاد است و از این‌رو می‌توانید با اختیار عمل بیشتری به انتخاب نمونه دلخواه خود از میان سایر رنگ‌های موجود بپردازید. در ترکیبات بسیاری از رژ لب‌های جامد مخملی از مواد مغذی و عناصر مفید استفاده شده است تا در کنار آرایش لب‌ها بتوان از آن‌ها در برابر خشکی و شکنندگی نیز مراقبت کرد. وجود ویتامین‌هایی مانند ویتامین E و روغن‌های ارگانیک مانند روغن نارگیل یا بادام نیز سبب آبرسانی هرچه بیشتر به پوست لب‌ها و افزایش نرمی، لطافت و درخشندگی آن‌ها می‌شود‌. در انتخاب و استفاده از نمونه‌های باکیفیت رژ لب مخملی نگران وجود مواد شیمیایی مضر مانند پارابن یا عناصری مثل سرب در فرمولاسیون این محصولات نخواهید بود و می‌توانید از حفظ سلامت پوست خود اطمینان حاصل کنید.

اهمیت استفاده از رژ لب مخملی مناسب

با کمی دقت به آرایش افراد مشهور با رژ لب مخملی متوجه خواهید شد که این رژ لب‌ها تاثیر چشمگیر و بسزایی در افزایش گیرایی و جذابیت میکاپ شما دارند. سلبریتی‌های مختلف از جی جی حدید و سلنا گومز تا ریحانا و لی لی کالینز از رژ لب مایع و جامد مخملی برای متمایز کردن آرایش خود استفاده می‌کنند‌. چنانچه علاوه بر رنگ و حالت رژ لب به ماندگار و بادوام بودن آن بر روی لب‌ها نیز اهمیت می‌دهید لازم است رژ لب مخملی خود را از برندهای مطرح و معتبر خریداری کنید تا هم از افزایش ماندگاری رنگ رژ لب‌ها روی لب‌های خود اطمینان حاصل کنید و هم از بابت فرمولاسیون سالم و فاقد مواد شیمیایی این محصولات آسوده‌خاطر باشید. در میکاپ چهره، آرایش لب‌ها اهمیت بالایی دارد و این موضوع می‌تواند به خوبی تاثیر انتخاب یک رژ لب خوشرنگ و مرغوب را روشن کند‌. برای این که لب‌هایی زیبا، خوشرنگ، خوش‌حالت و در‌عین‌حال سالم داشته باشید باید به اعتبار و اصالت برند تولید‌کننده رژ لب توجه کنید.‌ رژ لب‌های بی‌کیفیت و نامرغوب باعث پوسته پوسته شدن، خشکی، ترک و حتی ایجاد التهاب و حساسیت در لب‌ها خواهد شد و باوجود این‌که ممکن است برای خرید رژ لب‌های مناسب و باکیفیت متحمل پرداخت هزینه‌های بیشتر شوید، بهتر است نمونه‌های استاندارد و اورجینال را انتخاب کنید. برای‌این‌که از انتخاب بهترین رژ لب مخملی اطمینان داشته باشید علاوه‌بر توجه به ترکیبات تشکیل‌دهنده رژ لب و عدم وجود سرب، پارابن و … در ساختار آن، هنگام تست کردن رژ لب آن را زیر نور آفتاب در فضای مناسب تست کنید تا از کیفیت رنگ محصول بر روی لب‌ها آگاه شوید. انتخاب رژ لب مخملی مناسب باعث می‌شود با رضایت بیشتری به آرایش لب‌ها پرداخته و به نتیجه‌ای بی‌نقص و مطلوب دست یابید. این رژ لب‌ها به عنوان رژ لب‌های مات و نیمه مات پوششی مخملی و ابریشمی بر روی لب‌های شما ایجاد خواهند‌کرد و رنگ لب‌هایتان را به بهترین شکل تغییر خواهند داد.

بهترین مارک رژ لب مخملی

در‌حا‌ل‌ حاضر تنوع خوبی در میان برندهای داخلی و خارجی رژ لب مخملی، دیده می‌شود. اگر قصد خرید رژ لب مخملی را دارید، این برندها می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند:

رژ لب مخملی گلدن رز

این رژ لب ساخت کشور ترکیه است و از کیفیت بالایی برای ایجاد پوشش یکدست و مناسب بر روی لب‌ها برخوردار است. رنگ‌های قرمز و قهوه‌ای رژ لب‌های مخملی برند گلدن رز نسبت به سایر رنگ‌ها فروش و محبوبیت بالاتری دارند.‌ رنگدانه‌های قوی رژ لب‌های گلدن رز به شکل مناسب در منافذ پوست لب نفوذ کرده و باعث افزایش ماندگاری و دوام رنگ رژ لب بر روی لب‌های شما خواهد شد.

رژلب جامد آلیس

این رژ لب‌ها با ماندگاری ۲۴ ساعته ظاهری مات و مخملی به لب‌های شما داده و باعث می‌شوند لب‌هایتان درشت و برجسته جلوه کند. پس‌از استفاده از رژ لب مخملی برند آلیس احساس سنگینی، خشکی یا کشیدگی بر روی پوست حساس لب‌ها نخواهید داشت و می‌توانید از لب‌های خود به بهترین شکل مراقبت کنید. این برند تحت لیسانس کشور ایتالیا به تولید انواع رژ لب‌های مات و نیمه مات مخملی در تنوع رنگ بالا پرداخته و می‌تواند بهترین انتخاب برای خرید محصولات باکیفیت باشد‌.

رژ لب مخملی گرلن

رژلب‌های مخملی برند گرلن قیمت نسبتا بالاتری نسبت به سایر نمونه‌های رژ لب در بازار دارند و با این وجود برای خانم‌هایی که کیفیت را بر کمیت ترجیح می‌دهند، بهترین انتخاب محسوب می‌شوند‌. با خرید و استفاده از رژ لب‌های مخملی برند گرلن آرایشی شیک و بی‌نقص خواهید داشت و به هیچ عنوان نگران پخش شدن رنگ رژ لب در اطراف لب‌ها یا به‌ جا ماندن رنگ آن بر روی دندان‌ها یا لبه لیوان و فنجان در هنگام نوشیدن نوشیدنی‌های مختلف نخواهید بود. این رژ لب‌ها فاقد هر نوع ترکیب شیمیایی مضر در ساختار خود هستند و به آبرسانی و حفظ رطوبت لب‌ها کمک می‌کنند.

رژ لب مخملی نوت

اکثر محصولات برند نوت ساخت کشور ترکیه است و رژ لب‌های مخملی ساخت این برند از محبوبیت و فروش بالایی برخوردار هستند‌. ماندگاری و پوشش‌دهی بالای این رژ لب‌ها در کنار تنوع رنگ بی‌نظیر و قیمت مناسب آن‌ها به شما برای داشتن رژ لبی باکیفیت و مناسب کمک می‌کند. در ترکیبات تشکیل‌دهنده این رژ لب‌ها از مواد طبیعی و ارگانیک مانند روغن آرگان، روغن ماکادمیا، ویتامین E و … استفاده شده است تا نه‌تنها استفاده از رژ لب آسیبی به پوست حساس و آسیب‌پذیر لب‌ها وارد نکند، بلکه باعث افزایش رطوبت، لطافت و درخشندگی آن شود.

رژ لب مخملی لانکوم

رنگدانه‌های قوی، بافت سبک و حالت مخملی رژ لب‌های لانکوم مورد علاقه و توجه بسیاری از خانم‌هایی است که به استفاده از رژ لب‌های مات و بدون شاین تمایل دارند.‌ کیفیت و تنوع رنگ بالای رژ لب‌های مخملی لانکوم، این محصولات را به یکی از نخستین انتخاب‌های میکاپ آرتیست‌ها برای ایجاد آرایشی حرفه‌‌ای تبدیل کرده‌است.

رژ لب مخملی بورژوا

برند مطرح و نام آشنای بورژوا به ساخت و عرضه محصولات باکیفیت شهرت دارد و در تولید و فروش انواع رژ لب، به‌خصوص رژ لب‌های مخملی نیز بسیار موفق عمل کرده‌است. رژ لب‌های مخملی جامد و مایع بورژوا علاوه‌بر تنوع رنگ بالا، پوششی مات و مخملی بر روی لب‌‌ها ایجاد کرده و دوام و ماندگاری بالایی دارند. در فرمولاسیون این محصولات آرایشی از روغن‌های گیاهی و سایر ترکیبات ارگانیک استفاده شده‌است تا ضمن ایجاد رنگ مناسب در لب‌ها، رطوبت و لطافت پوست لب نیز حفظ شود.

رژ لب مخملی مک

مک از دیگر برندهای محبوب و پرفروش در جهان است که فروش محصولات آن با استقبال کم‌نظیری از جانب مصرفکنندگان همراه بوده‌ است. انواع رژ لب‌‌های مخملی مات و نیمه مات و جامد و مایع این برند از کیفیت و مرغوبیت بالا برای پوشش یکدست و مناسب لب‌ها برخوردار هستند. این رژ لب‌ها در کوتاه‌ترین زمان لب‌های شما را برجسته و خوش‌حالت می‌کنند و ماندگاری بالای آن‌ها نیز شما را شگفت‌زده خواهدکرد.

رژ لب مخملی دوسه

دوسه به‌عنوان یکی از برندهای ایرانی تولیدکننده انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبتی، در تولید رژ لب‌های مخملی بسیار موفق عمل کرده‌است. رژ لب‌های مخملی ساخت این برند به‌خوبی با تولیدات سایر برندهای خارجی رقابت کرده و رضاست مصرف‌کنندگان را جلب نموده‌است. انواع رژ لب‌های مخملی دوسه از قابلیت پوشش‌دهی بالای لب‌ها برخوردار هستند و به لب‌های شما ظاهری ابریشمی و مات می‌بخشند. شما می‌توانید رژ لب‌های دوسه را با قیمت بسیار مناسب خریداری کرده و از قدرت رنگ‌دهی و ماندگاری بالای این محصولات لذت ببرید.

رژ لب مخملی مریدا

برند ایتالیایی مریدا از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم آرایشی در جهان است و به دلیل تولید و عرضه انواع رژلب‌ها با ماندگاری بالا به عنوان یکی از بهترین برندهای سازنده رژ لب مخملی در این فهرست قرار گرفته‌است. رژ لب‌های مخملی مریدا علاوه‌بر ایجاد رنگ و پوشش مناسب در لب‌ها بهترین گزینه برای مراقبت از پوست نازک و حساس لب‌ها به شمار می‌آیند. این رژ لب‌های مات و باکیفیت با فرمولاسیونی سرشار از ترکیبات مغذی و مفید نظیر موم کاندلیلا، ریسینوس، رزماری، هلیانتوس و … به افزایش لطافت و رطوبت لب‌های شما کمک می‌کنند.

رژ لب مخملی ویولت

در ساخت ترکیبات رژ لب‌های ویولت از هیچ نوع ماده مضر و شیمایی نظیر سرب استفاده نشده‌است. بنابراین شما می‌توانید محصولات این برند را در میکاپ روزانه خود مورد استفاده قرار دهید. این رژ لب‌ها پوشش‌دهی بسیار بالایی دارند و دوام و ماندگاری آن‌ها بر روی پوست لب چشمگیر است. قیمت مناسب، کیفیت و مرغوبیت رژلب‌های مخملی و مات برند ویولت به شما برای داشتن آرایشی خاص و بی‌نقص کمک می‌کند.

رژ لب مخملی دبورا

یکی دیگر از برندهای محبوب و پرفروش تولید کننده انواع مختلف رژ لب‌های مات و مخملی برند ایتالیایی دبورا است که رژ لب‌های مخملی و مات آن در ۱۶ رنگ متنوع به مشتریان عرضه می‌شود. تنوع رنگ رژ لب‌های این برند کمک‌ می‌کند با اختیار عمل بیشتر به انتخاب رژ لب دلخواه خود بپردازید و با استفاده از پوشش‌دهی بالای این رژ لب‌ها آرایشی کامل و مناسب در چهره خود ایجاد کنید. رژ لب‌های تولیدشده توسط این برند بهترین گزینه برای آن دسته از خانم‌هایی است که به رژ لب‌های مخملی مایع علاقه دارند. با استفاده از این رژ لب‌ها می‌توانید به خوبی خطوط روی لب را پوشش داده و لب‌هایی صاف و خوش‌رنگ ایجاد کنید.

رژ لب مخملی نارس

رژ لب‌های مخملی برند نارس ظاهری برجسته، خوش حالت و درعین‌حال طبیعی در لب‌ها ایجاد می‌کند. رنگدانه‌های قوی به‌کاررفته در ساختار این رژ لب‌ها باعث پر شدن خطوط لب‌‌ها شده و به خانم‌هایی که از نازک و باریک بودن لب‌هایشان رضایت ندارند، در افزایش حجم لب‌‌ها کمک می‌کند. تنوع چشمگیر رنگ‌ها، ماندگاری بالا و بهره‌مندی از فرمولاسیون ارگانیک جزو مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای استفاده از رژ لب‌های مخملی برند نارس است.

نتیجه‌گیری

رژ لب‌های مخملی با ایجاد روکشی مات، یکدست و نرم بر روی لب‌ها، حالتی برجسته و حجیم به لب‌های شما می‌بخشد و باعث خشک و سنگین شدن لب‌ها نخواهد شد. این دسته از رژ لب‌ها در انواع مدل‌های جامد و مایع با پوشش‌دهی و ماندگاری بالا، به شما برای داشتن آرایشی مناسب و بی‌نقص کمک می‌کنند. استفاده از این رژ لب‌ها باعث می‌شود هیج‌گونه نگرانی بابت پخش و پراکنده شدن رنگ رژلب در اطراف لب‌ها نداشته و از دوام بالای آن‌ها بر روی لب‌هایتان مطمئن باشید. در این مطلب شما را با ویژگی‌ها و مزایای رژلب‌های مخملی آشنا کرده و فهرستی از بهترین رژلب‌های مخملی موجود در بازار را ارائه دادیم‌. در هنگام انتخاب و خرید رژ لب مخملی موردنظر خود ضمن توجه به اصالت برند تولیدکننده، از کیفیت و مرغوبیت مواد تشکیل‌دهنده این محصولات اطمینان حاصل کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 217
موضوعات مرتبط: آرایش صورت , آرایش لب , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید! آرایشی و زیبایی، نقد و بررسی محصولات آرایشی بهداشتی، بروزترین مطالب برای انتخاب بهترین محصولات آرایشی بهداشتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود