طرز استفاده از ژل مو + معرفی بهترین ژل مو
با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید!

آمار مطالب

کل مطالب : 86
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان هفتاد رنگ و آدرس 70rang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سارینا
تاریخ : جمعه 29 ارديبهشت 1402
نظرات

گاهی اوقات اتفاق می افتد که از مدل موهایمان خسته شده و سعی می کنیم که حالت آن ها را تغییر دهیم. ممکن است با قرار گرفتن در شرایط مختلف محیطی و آب و هوای مدل مو های ما به هم ریخته و بخواهیم که مدل موهای خود را ثابت نگه داریم. ژل مو یکی از بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی است که خانم ها و آقایان برای حالت دادن به موهای خود می توانند از آن استفاده نمایند. یک ژل مو مناسب می تواند تارهای مو را به یکدیگر متصل نموده و حجم مو را افزایش دهد.

طرز استفاده از ژل مو

در پاسخ به این سوال که چگونه به موهای خود ژل بزنیم، باید بگوییم که استفاده از ژل مو بسیار آسان بوده و چندان که به نظر می رسد کار سخت و پیچیده‌ای نیست! لوازم حالت دهنده مو مانند ژل مو باید به گونه ای مورد استفاده قرار گیرند که اتصال تارهای مو به یکدیگر را به خوبی انجام دهند. در صورتی که تارهای مو به خوبی به یکدیگر متصل شوند، موها حجم بیشتری گرفته و نیز حالت ملایم تر و طبیعی تری دارند.

برای حالت دادن موهای خود با استفاده از ژل مو، نخست باید موهای خود را به خوبی با آب و شامپوی مناسب موهای خود بشویید. سپس آب اضافی موهای خود را با کمک حوله به آرامی بگیرید. در صورتی که موهای شما کاملاً تمیز نباشند، ژل مو نمی تواند حداکثر تاثیر خود را بر روی موهای شما بگذارد. به علاوه ممکن است موهای شما نیز دچار آسیب شده و به موخوره دچار شوند.

بنابراین بهتر است از ژل مو پس از استحمام استفاده کنید. پس از آن که رطوبت موهای شما گرفته شد و اندکی رطوبت بر روی موهای خود احساس کردید، مقدار مناسبی از ژل را برداشته و بر روی دست های خود قرار دهید. سپس دست های خود را به هم بمالید تا محصول مورد نظر فعال شود.

دست های خود را به میان موها برده و آن را به طور یکنواخت بر روی موهای خود بکشید به گونه ای که یک لایه نازک از ژل روی تار موهای شما قرار گرفته و آن را بپوشاند. سپس به آرامی اقدام به شانه زدن موهای خود نمایید. توجه کنید که میزان ژل مورد استفاده باید مناسب بوده و بر حسب ضخامت و بلندی موها انتخاب شود.

هر چقدر میزان ژل استفاده شده کم تر باشد موهای شما شل تر ایستاده و مدت زمان حفظ حالت آن ها توسط ژل مو کوتاه تر خواهد بود. به علاوه مصرف زیاد ژل مو موجب کدر شدن موها و ایجاد شوره سر می شود. بنابراین بهتر است مقدار مناسبی از ژل را مورد استفاده قرار دهید

معرفی بهترین ژل مو

موها نقش زیادی در جذابیت و زیبای استایل و چهره ایفا می کنند. به همین دلیل استفاده از لوازم مناسب و با کیفیت برای موها بسیار حائز اهمیت است. در ادامه بهترین ژل موهایی که آسیبی را به موهای شما نرسانده و با این حال دارای کیفیت بسیار بالایی هستند را برای خرید ژل مو معرفی می کنیم.

ژل مو بیول مدل الترا استرونگ تیوپی حجم ۲۰۰ میلی لیتر

این ژل مو توسط کمپانی برتر بیول به بازار عرضه شده و حاوی ترکیبات موثری مانند روغن آرگان، ویتامین b۵ و کراتین است. این محصول قادر است موهای شما را برای طولانی مدت در حالت مورد علاقه قرار شما نگه داشته و هیچ گونه حالت سفیدک روی موها ظاهر ننماید.

 این ژل مو خاصیت آبرسانی داشته و حالت موها را تا ۱۲ ساعت به فرم دلخواه را نگه می دارد. استفاده از کراتین هیدرولیز شده در فرمولاسیون این محصول موجب حفاظت حداکثری از تارهای مو در مقابل آلودگی های محیطی شده و می تواند موهای آسیب دیده شما را ترمیم نماید.

 

ژل مو بیول مدل اکسترا هولد استرونگ حجم ۷۰۰ میلی لیتر

ژل های پمپی بیول آبی رنگ دارای استحکام بخشی فوق العاده ای به مو بوده و قادر است تمامی حالت های دلخواه را روی مو ایجاد نماید. پروتئین های هیدرولیز شده موجود در ترکیبات موثر این محصول، ساختار مو را ترمیم نموده و وجود کراتین در ترکیبات آن سبب احیای کوتیکول های آسیب دیده مو می شود. زیبایی و استحکام تارهای مو توسط استفاده از این محصول برای شما به ارمغان می آید. 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








با راهنمایی هفتاد رنگ راز زیبایی خودتان را پیدا کنید! آرایشی و زیبایی، نقد و بررسی محصولات آرایشی بهداشتی، بروزترین مطالب برای انتخاب بهترین محصولات آرایشی بهداشتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود